اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

زکی‌پور: اگر بگویند 3 بر صفر بازنده‌ هستیم هم مشکلی ندارم

مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: آنقدر اتفاقات عجیب دیده‌ام که دیگر هیچ چیزی برایم عجیب نیست.

زکی‌پور: اگر بگویند 3 بر صفر بازنده‌ هستیم هم مشکلی ندارم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، میلاد زکی‌پور پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال سپاهان مقابل نیروی هوایی عراق اظهار داشت: اول از همه از هوادارانی که به تهران آمدند و حامی ما بودند تشکر می‌کنم و دست آنها را می‌بوسم. نیروی هوایی تیم خوبی بود و ما با اخراجی که در نیمه اول دادیم کارمان خیلی سخت شد. هادی محمدی هم اخراج شد و کارمان سخت‌تر شد، اما خدا را شکر توانستیم به لطف تلاش بازیکنان 3 امتیاز را بگیریم.

وی درمورد اینکه نیروی هوایی هفته گذشته توانست الاتحاد را شکست دهد و هفته آینده سپاهان باید مقابل الاتحاد قرار بگیرد، ادامه داد: باید ببینیم خدا چه می‌خواهد. بازی خیلی سختی داریم. با چالش‌هایی که داشتیم و 3 امتیازی که در لیگ قهرمانان آسیا و 4 امتیازی که در لیگ برتر از ما کسر شد کار سختی داریم. با حمایت هواداران و تلاش بازیکنان امیدوارم بتوانیم به پیروزی برسیم.

زکی‌پور در پاسخ به اینکه آیا به حضور در تیم ملی فکر می‌کند یا خیر، تصریح کرد: تمام تلاشم را می‌کنم که به تیم ملی برسم. آرزوی هر بازیکنی است که پیراهن تیم ملی کشورش را بپوشد. برای امیر قلعه‌نویی و تیم ملی هم آرزوی موفقیت می‌کنم و اگر بتوانم به تیم ملی کمک کنم، قطعاً این کار را خواهم کرد.

مدافع تیم فوتبال سپاهان درمورد کسر امتیازهای متوالی از این تیم، تصریح کرد: آنقدر اتفاقات عجیب دیده‌ام که همه چیز برایم عادی است؛ یعنی اگر الان بگویند 3 بر صفر بازنده‌ شده‌ایم بازهم مشکلی نیست. ما تیم یکدست و یکدلی داریم و با اتحادی که داریم فقط رو به جلو می‌رویم تا دل هواداران را شاد کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول