اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شیخ قاووق: دشمن در برابر معادلات مقاومت به زانو درآمد

عضو شورای مرکزی جنبش حزب‌الله لبنان تأکید کرد که دشمن صهیونیستی در برابر دیکته‌ها و معادلات مقاومت در غزه و لبنان به زانو درآمد.

شیخ قاووق: دشمن در برابر معادلات مقاومت به زانو درآمد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی جنبش حزب‌الله لبنان با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی در برابر دیکته‌ها و معادلات مقاومت در غزه و لبنان به زانو درآمد، تأکید کرد که با همکاری مقاومت در لبنان، غزه، یمن و عراق هیچ جای امنی برای دشمن باقی نماند. 

شیخ قاووق گفت: « از طریق دستآوردهای میدانی، آینده منطقه را ترسیم و اهداف اسرائیل را ناکام خواهیم گذاشت».

وی افزود: «ما با معادله مقاومت نبرد در داخل رژیم صهیونیستی را تحمیل کردیم، در جنوب (لبنان) با دشمن می‌جنگیم و لبنان، غزه و انصارالله داخلی اراضی اشغالی را هدف حمله قرار می‌دهند که امری بی‌سابقه است». 

بنابر گزارش شبکه المنار، شیخ قاووق تصریح کرد: «با همکاری مقاومت در لبنان، غزه، یمن و عراق هیچ مکان امنی برای اسرائیلی‌ها باقی نماند و این بی‌سابقه بود، سراسر رژیم صهیونیستی در محاصره آتش بود و این دستآورد مقاومت و تأکیدی بر ضرورت پایبندی به راهبرد مقاومت برای حمایت از حال و آینده منطقه است». 

وی با اشاره به جنگ مقاومت علیه دشمن واحد آمریکایی-اسرائیلی گفت که کشتی‌های اسرائیلی امروز جرأت عبور از دریای سرخ ندارند چرا که یا مورد حمله قرار می‌گیرند و یا توقیف می‌شوند اما در بنادر عربی کشورهای حاشیه خلیج فارس احساس امنیت می‌کنند و این امر دروغ بودن ادعاهای آن‌ها در خصوص عربیت و یاری غزه را نشان می‌دهد. 

پایان پیام / 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول