اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

نیروی دریایی سپاه و ارتش به قدرت بازدارنده در جهان تبدیل شده اند

فرمانده نیروی دریایی سپاه در دیدار با فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: این واقعیتی انکارناپذیر است که نیروهای مسلح ما از قدرت برتر در عرصه های دریایی برخوردار هستند و دشمنان نیز این را به خوبی می‌دانند.

نیروی دریایی سپاه و ارتش به قدرت بازدارنده در جهان تبدیل شده اند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه امروز به همراه جمعی از فرماندهان و معاونان این نیرو به مناسبت گرامیداشت هفتم آذر و روز نیروی دریایی ارتش با حضور در ستاد فرماندهی این نیرو، با امیر دریادار شهرام ایرانی دیدار و روز نیروی دریایی ارتش را به همه دلاور مردان ارتشی و فرمانده شجاع و ولایتمدار آن، امیر ایرانی تبریک و تهنیت گفت.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مفتخر است  با برخورداری از  نیروهای کارآمد ، تجهیزات به روز و مجهزترین سامانه‌های ناوبری که در اختیار دارد برای انجام مأموریت های سخت آمادگی کامل دارد  و این واقعیتی انکارناپذیر است که نیروهای مسلح ما از قدرت برتر در عرصه های سیادت و صیانت دریایی  برخوردار هستند و دشمن نیز این موضوع را به خوبی درک کرده و  می‌داند.

 

سردار تنگسیری، اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی اطمینان‌بخش ایران اسلامی را ثمره خون شهدا، وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح تحت فرامین و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا عنوان کرد و گفت: این همدلی هم افزا و یکپارچگی بین نیروهای مسلح موجب خشنودی و رضایتمندی مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) و مباهات ملت عظیم الشأن ایران اسلامی است.

وی اظهار داشت: به واسطه همت عالی و اعتماد به توانمندی جوانان غیور و دانشمندان متعهد داخلی از محدوده شعار خارج و وارد عرصه عمل، تجربه و به یک قدرت بازدارنده در منطقه و جهان تبدیل شده‌ایم.

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران  با تبریک هفته بسیج، گفت: باعث خوشحالی است که موجباتی ایجاد شد تا این دیدار و گفت و گو شکل گیرد تا در آن بتوانیم درباره موضوعات مشترک و زمینه های تبادل تجارب و همکاری های بیشتر پیرامون مأموریت های دو نیرو تعامل  هم افزا داشته باشیم.

در این دیدار امیر ایرانی  ضمن برشمردن رشادت ها و افتخارات نیروی دریایی سپاه در عرصه های دریایی و حفاظت از آبهای سرزمینی، آمادگی خود را برای همکاری های بیشتر در انجام ماموریت های محوله در دفاع از کشور در مقابل هرگونه تهدیدات دشمنان اعلام داشت و برای همه رزمندگان دریادل نیروی دریایی سپاه و فرمانده مقتدر آن، سردار تنگسیری آرزوی موفقیت و بهروزی کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول