اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

سیاهکلی: ضعف مدیریتی در حوزه استان قزوین محرز است

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضعف مدیریتی در حوزه استان گفت: قطعا مدیریت استان قزوین را نمی‌پسندم و ضعف مدیریتی کاملا محرز است.

سیاهکلی: ضعف مدیریتی در حوزه استان قزوین محرز است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، لطف اله سیاهکلی مرادی در نشست پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) استان قزوین با نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی که ظهر امروز در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به ضعف ها و پایین بودن سطح مدیریتی در استان، اظهار کرد: هرکسی سلیقه مدیریتی دارد و نماینده‌ مردم تاکستان هم سلیقه خودش را دارد و روش ایشان را خوب و یا بد نمی‌دانم اما بنده در مبارزه با ضعف های مدیریتی از مسیرهای دیگری پیگیری می‌کنم. حتی یک بار استاندار قزوین به شوخی خطاب به بنده گفت:  «شما که ما را قبول ندارید چرا پشت سر من حرف می‌زنید؟» که بنده گفتم حداقل یک با دو مرتبه انتقاداتم را به خود شما هم گفته‌ام.

وی افزود: ما نامرد نیستیم که پشت سر کسی حرف بزنیم چرا که دلسوز استان مان هستیم و معتقدیم قزوین نباید اینگونه اداره شود؛ استاندار فعلی حتی نمی‌تواند شورای تامین را که با هدف بررسی مهم‌ترین موضوعات و مسائل استان برگزار می شود را تشکیل دهد.

این نماینده مجلس عنوان کرد: کار به جایی رسیده که یکی از بخشداران اعلام می کند تمایل به ادامه خدمت ندارد اما استاندار نمی‌پذیرد. زمانی هم که موضوع به ایشان منعکس می‌شود اذعان می کند که دخالت در انتصابات است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استاندار حتی بلد نیست وحدت ایجاد کند و همه گروه‌ها را به جان هم انداخته است. سوال اینجاست چرا استاندار به مبانی وحدت عمل نمی‌کند؟ چقدر ما دندان روی جگر بگذاریم و چقدر تحمل کنیم در حالی که برای وحدت، از حیثیت خود مایه می‌گذاریم.

سیاهکلی مرادی با بیان اینکه قطعا مدیریت استان را نمی‌پسندم، توضیح داد: ضعف مدیریتی مشخص است، استاندار هنوز نتوانسته است یک فرماندار برای شهرستان قزوین انتخاب کند. در حالی که از سوی دستگاه قضایی برای انتصاب فرماندار سابق قزوین به استاندار اعلام شده بود ممکن است ایشان محکوم شود اما عمدا وی را به عنوان فرماندار انتخاب و پس از اتفاقاتی که رخ داد یک نیروی متدین، توانمند و انقلابی را ضایع کردند. بعد از این حواشی هم، موضوع را گردن دیگران انداختند، در شرایطی که عامل این کار باید پاسخگو باشد.

وی اذعان کرد: در مورد ماجرای غفاری مدیر متخلف شرکت پیش فروش خودرو در قزوین باید پرسید چرا فقط باید قوه قضاییه پاسخگو باشد. این موضوع در حوزه اجرایی رخ داده و چرا استاندار مسوولیت نمی‌پذیرد؛ رییس کل دادگستری استان مدیر تمام عیار، عاقل و به دنبال احقاق حق است و با قدرت مشغول خدمت به مردم است.

«مافیای خودرو» زمین خورد

سیاهکلی مرادی با بیان اینکه در خصوص شفافیت، مجلس یازدهم درست عمل کرده است، تصریح کرد: به سازوکار شورای ائتلاف کاملا پایبند هستیم و اگر بنده در ساز و کار آنان رای نیاورم کنار می‌روم و از کسی که مانده، حمایت می‌کنم چراکه اعتقاد دارم باید کار تشکیلاتی انجام دهیم.

وی در ادامه به روند پیگیری بازار خودرو اشاره کرد و گفت: در جایی گفته شد بود بنده هم خودرو دریافت کرده‌ام و هم وزیر را عزل کرده‌ام که باید بگویم اگر این طور باشد که من یک سوپرمن هستم.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس خاطرنشان کرد: یکی از نتایج پیگیری های بنده در خصوص بازار خودرو این است که پژو ۹۰۰ میلیون تومانی را امروز حتی به قیمت ۶۰۰ میلیون هم نمی خرند و التماس می‌کنند. در حالی است که هنوز خودرو وارد نشده و خودرو دست دوم هم به زودی وارد می‌شود و باید گفت مافیای خودرو از این عرصه کنار رفته است. برای اولین بار مافیای خودرو با بینی به زمین خورد و کسی نمی‌توانست راجع به آنها حرف بزند ولی این اتفاق افتاد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول