اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

حکم انتصاب رئیس هیأت تیراندازی شهرستان ساری صادر شد

بهروز اسکندرنیا رئیس هیأت تیراندازی مازندران که طی روزهای گذشته توانست رای مجمع هیأت تیراندازی استان را کسب کند، در نخستین انتصاب خود، محمود رحیمی را به‌عنوان رئیس هیأت تیراندازی شهرستان ساری منصوب کرد.

حکم انتصاب رئیس هیأت تیراندازی شهرستان ساری صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، بهروز اسکندرنیا رئیس هیأت تیراندازی مازندران که طی روزهای گذشته توانست رای مجمع هیأت تیراندازی استان را کسب کند، در نخستین انتصاب خود، محمود رحیمی را به‌عنوان رئیس هیأت تیراندازی شهرستان ساری منصوب کرد.

 اسکندرنیا در این حکم آورده است: به پیشنهاد اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری جنابعالی به این سمت منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال، نگاه عمیق به توسعه همه‌جانبه و متوازن، استعدادیابی، ایجاد فضای متناسب در حوزه ورزش تیراندازی داشته و با بکارگیری نیروهای متعهد و کارآمد جهت پیشرفت و گسترش این ورزش گام‌های اساسی بردارید.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری در مراسم اعطا حکم به محمود رحیمی اظهار کرد: امیدواریم با این انتصاب شاهد رشد و تعالی بیشتر رشته تیراندازی باشیم.

عباد دلیری خاطرنشان کرد: با بازگشایی سالن تیراندازی سیدرسول حسینی ساری شاهد رونق بیشتر این ورزش در ساری خواهیم بود.

همچنین رئیس هیأت تیراندازی مازندران از ظرفیت فراوان شهرستان ساری در تیراندازی خبر داد و اظهار کرد: انتظار داریم با فعال شدن هیأت ساری شاهد پیشرفت هرچه بیشتر تیراندازی در این شهرستان باشیم.

اسکندرنیا خواستار سازماندهی هرچه زودتر هیأت ساری شد و تاکید کرد: امیدواریم با ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز، استعدادها شناسایی و به سامان برسند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول