اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت گرم در بزرگراه نیشابور – سبزوار

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیشابور از اجرای عملیات لکه گیری هندسی و روکش آسفالت گرم در بزرگراه نیشابور_ سبزوار به طول ۶ کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان خبر داد .

اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت گرم در بزرگراه نیشابور – سبزوار

مجید مفیدی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: بر اساس قراردادهای منعقد شده برای بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی، محورهای روستایی آبقو ، نوبهار و دهنو لگزی به طول ۴ کیلومتر و با اعتباری بالغ به ۸ میلیارد تومان اجرا و به بهره‌برداری رسید .

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیشابور افزود: همچنین بهسازی و عملیات خاکی در محورهای روستایی قاسمیه، کلاته حسن آباد، برمهان، خایسک، فهنه، بار، بجنو، حسن آباد، عنبرکه و پاباز در حال اجرا است و در ادامه بهسازی محورهای روستاهای دزق، بزق، فاضل آباد و چهارگوشلی شروع خواهد شد.

وی با بیان اینکه اجرای روکش آسفالت سرد در محورهای روستایی به طول ۱۰ کیلومتر و هزینه‌ بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان انجام شده است، تشریح کرد: بهسازی و آسفالت سرد در محورهای روستایی به طول ۵ کیلومتر و هزینه بالغ بر ۷ میلیارد تومان، ایمن‌سازی ۵ تقاطع‌ فرعی به اصلی با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان و نیز آشکارسازی ۲۲ مورد دوربرگردان و تقاطع‌ها در جاده اصلی با اعتبار بالغ بر ۱۱۰میلیون تومان از دیگر اقدامات اجرا شده در راهداری نیشابور است.

مفیدی‌فر عنوان کرد: ادامه عملیات لکه‌گیری هندسی و روکش آسفالت گرم در بزرگراه نیشابور - سبزوار به طول ۱۲ کیلومتر، کمربندی رفت و برگشت به طول ۱۲ کیلومتر در بزرگراه نیشابور_ مشهد از تقاطع روستای سوقند تا پلیس راه، محور خیام_ گلبو و  محور کاشمر هم در دستور کار پیمانکار ادره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان رضوی است که به زودی انجام خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیشابور ابراز کرد: تعمیر و مرمت تابلوها و  گاردریل ها، رفع نقاط حادثه خیز، رنگ‌آمیزی تابلوها، سرعت‌کاه‌ها، تسطیح و مرمت حریم راه‌ها، تیغ زنی راه‌های شنی، بازدید از مراکز معاینه فنی و کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله فعالیت‌‌های همه روزه راهداران است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول