اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فرمانده پدافند شهید نصراصفهانی: روش‌هایی که دشمن در اندلس دنبال کرد امروز هم تکرار می‌شود

فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی با اشاره به توطئه‌های دشمنان اسلام در اندلس، گفت: امروز نیز مشابه همان روش‌ها در جنگ نرم، تکرار می‌شود.

فرمانده پدافند شهید نصراصفهانی: روش‌هایی که دشمن در اندلس دنبال کرد امروز هم تکرار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امیر سرتیپ دوم ستاد علی حدادی سامانی، فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی صبح امروز در جشنواره حضرت علی اکبر(ع) این منطقه، اظهار داشت: امروز نسبت به گذشته شرایط متفاوت شده است.

وی با اشاره به تک فرزندی شدن برخی از خانواده‌ها، ادامه داد: این مسئله منجر به تغییر سبک زندگی و‌ تغییر سبک تربیتی شده است.

حدادی سامانی افزود: برخی از جوانان به جای حل مسئله به دنبال پاک کردن صورت مسئله هستند و شاید یکی از پیامدهای آن افزایش طلاق در جامعه باشد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی با اشاره به ویژگی سربازی در تغییر این‌ روند تربیتی اشتباه، خاطرنشان کرد: سربازی شرایطی را بوجود می‌آورد که جوان به جای فرار از مسؤولیت و پاک کردن صورت مسئله، باید محکم بایستند، مسؤولیت پذیر باشد، کارگروهی انجام دهد و به خوبی انجام وظیفه کند.

وی ابراز کرد: قابلیت حل مسئله و مسوولیت‌پذیری که در دوران سربازی در افراد نهادینه می‌شود، زمینه‌ای را بوجود می‌آورد تا در زندگی مشترک آینده و شغل و سایر عرصه‌های زندگی مورد استفاده قرار گیرد.

حدادی سامانی با اشاره به ویژگی‌های فضای مجازی، اضافه کرد: استفاده نامناسب از فضای مجازی در برخی موارد موجب متزلزل شدن بنیان خانواده شده است تا جایی که گاهی دوست داشتن‌ها نیز جنبه مادی به خود گرفته است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی گفت: ترویج بی‌دینی، تشویق مهاجرت نخبگان به خروج از کشور از جمله مولفه‌های جنگ نرمی است که دشمن از طریق فضای مجازی دنبال می‌کند.

وی با اشاره به پیشینه مقابله کفر با اسلام در اشغال اندلس، گفت: وقتی دشمن دید از طریق نظامی نمی‌تواند پیشرفتی داشته باید، سه راهبرد ترویج اندیشه‌های مسیحیت را با هدف تزلزل در اندیشه مسلمانان، نفوذ در تعلیم و تربیت جوانان، استفاده از مسوولان کشورهای اسلامی در روابط تجاری و آلوده کردن زمامداران به فساد، را در دستور کار قرار داد.

حدادی سامانی اضافه کرد: این روند موجب شد شراب‌خواری، سگ گردانی، برهنگی، حقیر شمردن رسم و رسوم گذشتگان، خرافی دانستن دین، تجمل‌گرایی و حذف ساده زیستی، فساد و لاابالی‌گری در جامعه رواج یابد و جنگ نرمی که دشمن به دنبال آن بود محقق شود.

فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی با اشاره به ضرورت درس گرفتن از تاریخ، تصریح کرد: امروز نیز دشمن همین روند را دنبال می‌کند و نقطه هدف آن جوانان و نوجوانان است و باید بدانیم مسیر بسیار پر خطر است و باید مراقب بود.

وی با اشاره به نقش جوانان در آینده کشور، گفت: کشور در آینده به شما جوانان نیازمند است و لازم است شما جوانان برای آینده این کشور خود را مهیا سازید.

حدادی سامانی تصریح کرد: انس با قرآن، دعا و ارتباط با خدا، احترام به والدین، رعایت حلال و حرام در زندگی از جمله ارزش‌های تمامی ادیان است و لازم است به‌عنوان یک انسان دنبال کنیم.

در این مراسم از ۳۲ سرباز نمونه منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی تجلیل شد.

همچنین در این مراسم از محمد کامران خبرنگار خبرگزاری فارس تجلیل شد.

پایان پیام/۳۸۱۳/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول