اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

پیروزی گیتی‌پسند در مقابل چشمان هواداران مشهدی

تیم والیبال گیتی‌پسند اصفهان در مقابل تیم نیان الکترونیک مشهد به پیروزی رسید.

پیروزی گیتی‌پسند در مقابل چشمان هواداران مشهدی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در ادامه هفته هفتم لیگ برتر والیبال ایران، عصر امروز و از ساعت ١۶:٠٠ دو تیم نیان الکترونیک مشهد و گیتی‌پسند اصفهان در سالن مهران مشهد به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار تیم اصفهانی گیتی‌پسند با نتیجه ٣ بر ٢ به پیروزی رسید. 

در ست نخست، تیم والیبال گیتی‌پسند اصفهان علیرغم اینکه ۵ امتیاز از تیم نیان الکترونیک مشهد عقب بود اما با توجه به اشتباهات پرشمار تیم مشهدی توانستند ست نخست را با نتیجه نزدیک ٣١ بر ٢٩ پیروز شوند. اما در ست دوم شاگردان حامد صمدی در تیم نیان الکترونیک مشهد با کم کردن اشتباهات خود توانستند در حضور هواداران خود بازی خوبی را به نمایش بگذارند و ست دوم را با نتیجه ٢۵ بر ١٩ پیروز شوند. در ست سوم نیز تیم نیان الکترونیک مشهد در فاز دفاع عملکرد نسبتا خوبی داشت و توانستند با نتیجه ٢۵ بر ٢١ پیروز شوند. اما در ست های چهارم و پنجم تیم اصفهانی گیتی‌پسند به بازی برگشتند و با نتایج ٢۵ بر ٢٣ و ١۵ بر ١٣ پیروز شدند.  

نماینده اصفهان با پیروزی امروز مقابل تیم نیان الکترونیک مشهد، طلسم سالن مهران مشهد را شکستند و اولین شکست خانگی تیم نیان الکترونیک مشهد را رقم زدند. 

شاگردان حامد صمدی در تیم نیان الکترونیک مشهد با این شکست ٩ امتیازی شدند و در جدول لیگ برتر والیبال در رتبه هشتم قرار گرفتند. در آن سوی میدان تیم سفیدپوش گیتی‌پسند با پیروزی مقابل نماینده خراسان رضوی ١٧ امتیازی و در رتبه دوم جدول قرار دارند. 

تیم نیان الکترونیک مشهد روز چهارشنبه ٨ آذرماه باید در سیرجان به مصاف تیم فولاد سیرجان برود و تیم گیتی‌پسند در اصفهان میزبان شهداب یزد خواهد بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول