اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سرمربی نیروی هوایی: 2 ساعت و نیم برای حضور در نشست خبری در ترافیک بودیم!

سرمربی تیم فوتبال نیروی هوایی عراق گفت: 2 ساعت و نیم برای حضور در نشست خبری در ترافیک بودیم!

سرمربی نیروی هوایی: 2 ساعت و نیم برای حضور در نشست خبری در ترافیک بودیم!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ایوب ادویشو، سرمربی نیروی هوایی عراق در نشست خبری قبل از دیدار با سپاهان در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: دیدار با سپاهان، بازی خیلی مهمی برای ماست. ما برای آمدن از هتل مان به محل نشست 2 ساعت و نیم در ترافیک بودیم و مسیر خیلی بدی بود. این واقعا درست نیست که بازیکنان ما سه الی چهار ساعت در راه اینجا باشیم. بازیکنان ما اذیت می‌شوند که مسیری اینقدر دور انتخاب شود و راه خسته کننده ای برای ما بود و برای کار تمرین مان نباید این مسیر طولانی انتخاب می شد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که مسئولین باشگاه خودتان هتل را دور از محل تمرین انتخاب کرده اند نه باشگاه میزبان گفت: من کاری به نماینده AFC ندارم یا باید تمرین ما را روز می‌گذاشتند که به شب نخوریم یا جایی بهتر که بتوانیم خودمان را در این ترافیک برسانیم. وضعیت ترافیک خیلی بد بود کاش زمانش را تغییر می‌دادند و تمرین ما را روز می‌گذاشتند وگرنه ما از خدای‌مان است که در تهران بازی کنیم. 

سرمربی نیرو هوایی عراق در پاسخ به سؤال خبرنگار عراقی مبنی براینکه نظرش در مورد بازی فردا چیست، عنوان کرد: ما یک مجموعه قوی داریم و همه در این گروه به دنبال صعود هستند. هر دو تیم فردا به دنبال سه امتیاز هستند. سعی می‌کنیم نقاط منفی را کنار بگذاریم و فردا به دنبال برد باشیم فردا بازی سرنوشت است چون همه تیم‌هایی که در این گروه هستند به دنبال صعود هستند. اغلب بازیکنان سپاهان معروف هستند. این تیم 6-7 ملی‌پوش دارد و باشگاه معروفی است.

سرمربی نیرو هوایی عراق در مورد اینکه بعد از بازی سخت با الاتحاد فردا چه برنامه‌ای برای سپاهان دارید، گفت: ما بعد از بازی با حریف سعودی اردو داشتیم. تمرینات برای ما سخت گذشت، 14 بازیکن داشتیم زیرا بازیکنان‌مان در تیم ملی بودند و برخی از آنها هم همراه تیم المپیک‌مان بودند. بازی با سپاهان سخت خواهد شد و باید تمرکز کنیم. برای ما سخت بود که بازیکنان را به شرایط بدنی خوب برسانیم. چاره‌ای هم نداریم فردا باید خوب بازی کنیم. 

*مقابل تیم محبوب و پرستاره ای بازی می کنیم

ابراهیم بایش بازیکن تیم نیروی هوایی عراق گفت: بازی مهمی است برای ما. سپاهان تیم معروفی است و ما برای سه امتیاز آمده ایم. نیروی هوایی هم در عراق معروف است و هم سپاهان در فوتبال ایران. ما مقابل تیمی محبوب وپرستاره بازی می کنیم و تلاش می کنیم با امتیاز بالا از این مسابقه خارج شویم.

وی اظهار داشت: اغلب بازیکنان سپاهان معروف هستند و این تیم 6-7 ملی‌پوش دارد و باشگاه معروفی است.

بایش در مورد اینکه دو بار با تراکتور بازی کرده و دو بار هم با سپاهان بازی کرده است و همچنین در ابتدای فصل صحبت از حضور او در باشگاه گل‌گهر سیرجان بود، عنوان کرد: حضور در گل‌گهر تمام شد و رفت. تیم‌های ایرانی چه در حد  تیم ملی و چه باشگاهی بسیار سطح بالایی دارند. تیم‌های ایرانی تیم‌های سخت‌کوشی هستند و سعی می‌کنم خودم را بیشتر به این تیم‌ها نشان بدهم. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول