اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مورایس: برای اولین بار سپاهان کامل است

سرمربی سپاهان اصفهان گفت: برای اولین مرتبه تمام ترکیب تیم را در اختیار دارم.

مورایس: برای اولین بار سپاهان کامل است

به گزارش خبرگزاری فارس، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان پیش از عزیمت به تهران اظهار داشت: فکر می‌کنم برای اولین‌بار است که تمام ترکیب را در اختیار داریم. بهتر می‌شد، اگر در ورزشگاه خودمان بازی می‌کردیم و جو خیلی بهتری داشتیم.

وی افزود: الان باید تهران بازی کنیم و از هواداران انتظار داریم، حضور حداکثری داشته باشند و شب خوبی را سپری کنیم. برخی بازیکنان در حالت ریکاوری هستند، امید نورافکن مصدوم است و سایر مصدومان مانند شکاری برگشته‌اند و کنار تیم هستند؛ البته آمادگی ۱۰۰ درصدی برای بازی ندارند.

سرمربی سپاهان اصفهان در مورد حریف عراقی گفت: نیروی هوایی تیم خوبی است، تیمی که چند بازیکن مهم دارند اما در لیگ قهرمانان آسیا باید توجه زیادی به همه تیم‌ها داشت و تیم‌هایی که به این مرحله می‌رسند باکیفیت هستند. امیدوار بودم همه هواداران را داشته باشیم و اگر در نقش‌جهان بازی می کردیم ورزشگاه پر می‌شد، متوجه این تصمیمات نمی‌شوم و فوتبال برای همه است و این تصمیمات منطقی نیست.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول