اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

سرکشی جمعی از هیأتی‌ها به خانواده جانباختگان کمپ ترک اعتیاد لنگرود+فیلم

ابوذر بیوکافی مداح اهل بیت(ع) و جمعی از اعضای هیأت ثارالله رشت با حضور در منزل تعدادی از جانباختگان حادثه کمپ ترک اعتیاد شهرستان لنگرود، از آن‌ها دلجویی کردند.

سرکشی جمعی از هیأتی‌ها به خانواده جانباختگان کمپ ترک اعتیاد لنگرود+فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، ابوذر بیوکافی مداح اهل بیت(ع) و جمعی از اعضای هیأت ثارالله رشت همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) با حضور در منزل تعدادی از جانباختگان حادثه کمپ ترک اعتیاد شهرستان لنگرود، از آن‌ها دلجویی کردند.

در این دیدارها ضمن شنیدن سخنان این خانواده‌ها، هیأتی‌ها با داغ آن‌ها همدردی کردند و تلاش شد تا بخشی از مشکلات این خانواده‌ها برطرف شود و نکات و مطالبات آن‌ها هم به گوش مسئولان ذیربط رسیده شود.

 

فیلم دیدار هیأتی‌ها با خانواده جانباختگان حادثه کمپ ترک اعتیاد شهرستان لنگرود

​به گزارش فارس، حوالی ساعت ۵:۴۵ دقیقه صبح جمعه ۱۲ آبان‌ماه، یک کمپ ترک اعتیاد در شهرستان لنگرود واقع در شرق گیلان دچار آتش سوزی شد که این حریق منجر به فوت ۳۶ نفر شد. در مجموع در این کمپ ۶۰ نفر حضور داشتند که باقی دچار مصدومیت و سوختگی شدند.

طبق اعلام فرمانده انتظامی استان گیلان، متهم اصلی آتش سوزی عمدی در کمپ ترک اعتیاد شهرستان لنگرود بلافاصله پس از این حادثه دستگیر شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول