اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حزب‌الله: اسرائیل مجبور به پذیرش آتش‌بس شد

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز، یک‌شنبه ۲۶ نوامبر با تاکید بر اینکه «اسرائیل مجبور به پذیرش آتش‌بس شد»، تصریح کرد که اگر پایداری مقاومت نبود، روند مبادله اسرا صورت نمی گرفت و این توافق، براساس شروط جنبش «حماس» حاصل شد.

حزب‌الله: اسرائیل مجبور به پذیرش آتش‌بس شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان شیخ «نعیم قاسم» تاکید کرد که این جنبش در دوران مقاومت و پیروزی دارد و در این زمان، اجازه نخواهد داد که استکبار و رژیم صهیونیستی، مرزها و مسیر آزادی محور مقاومت را تعیین کنند. 

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین»، وی در ادامه گفت: عملیات «طوفان الاقصی» کار عظیم و بزرگی بود که عمیقاً، موجودیت اسرائیل را زیر و رو کرد و ثمره آن در آینده نزدیک خواهد آمد؛ جنایات اسرائیل در طول ۵۰ روز در غزه، هیچ نتیجه‌ای برایش نداشت.

مقام حزب‌الله درباره وضعیت میدانی نیروهای مقاومت در منطقه، تصریح کرد که مقاومت هیچ آسیبی ندیده و از توان آن کاسته نشده است؛ ما علاوه بر عراق و یمن، در لبنان نیز با این دشمن مواجه هستیم و این تلاش بنیادین، به نتیجه خواهد رسید.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس روز جمعه، هم‌زمان با اعلام توافق آتش‌بس بین مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی تاکید کرده بود که دشمن، مجبور شد در مقابل شروط مقاومت کوتاه بیاید و این اراده مردم غزه بود که منجر به آتش‌بس شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول