اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

بسیجیان از اشاعه فرهنگ مقاومت غفلت نکنند

معاون فرهنگی رزمندگان شمال و غرب کشورگفت: بسیجیان و نسل جوان امروزی از اشاعه فرهنگ مقاومت و آگاه‌سازی سایر اقشار جامعه غفلت نکنند.

بسیجیان از اشاعه فرهنگ مقاومت غفلت نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از محلات، صبح امروز به مناسبت هفته بسیج مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با حضور مسئولین شهر، ایثارگران و جانبازان و برخی از خانواده معظم شهدا و نیروهای سپاه ناحیه محلات، نیروی انتظامی، گردان‌های شهرستان و بسیجیان محلات اجرا شد.

نماینده ایثارگران ستاد کل نیرو‌های مسلح و معاون فرهنگی رزمندگان شمال و غرب کشور سخنران این مراسم به هجمه‌های دشمنان اسلام و نظام در بخش‌های مختلف اشاره و تأکید کرد: باید بسیجیان و نسل جوان امروزی نیز همانند مرزدارانی که همواره در خط مقدم دفاع از انقلاب و میهن اسلامی تلاش کرده، ضمن داشتن بصیرت و پاسداری از نظام، از اشاعه فرهنگ مقاومت و آگاه‌سازی سایر اقشار جامعه غفلت نکنند.

سردار داود غیاثی راد گفت: بی‌شک تداوم انقلاب اسلامی مرهون جهاد، پایداری و سخت‌کوشی انسان‌های با ایمانی است که در عرصه پاسداری از ارزش‌های الهی، لحظه‌ای درنگ نکرده و همواره در قبال مسئولیت‌های سنگین خویش پاسخگو بوده‌اند.

غیاثی راد افزود: خدمت صادقانه و ولایت مدار در نظام مقدس جمهوری اسلامی قدر و منزلتی دارد که تنها خداوند تبارک و تعالی می‌تواند پاداش واقعی آن را عطا فرمایند.

به گزارش فارس، حاضران در این مراسم از مقابل پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و تمثال رهبر معظم انقلاب رژه رفتند و به آرمان‌های هشت سال دفاع مقدس و شهدا ادای احترام کردند.

مداحی به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س) از برنامه‌های این مراسم بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول