اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

تکمیل پروژه‌های درمانی اردکان تا سه ماه آینده

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از تکمیل پروژه طرح توسعه، بخش دیالیز و فاز دو اورژانس بیمارستان ضیایی اردکان تا سه ماه آینده خبر داد.

تکمیل پروژه‌های درمانی اردکان تا سه ماه آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، توسعه خدمات بهداشتی و درمانی از جمله مهمترین دغدغه و مطالبه جدی مردم شهرستان اردکان است که علی‌رغم داشتن ظرفیت متعدد معادن و صنایع در این شهرستان همچنان بر زمین مانده است.

بهروز رحیمی،‌ معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، شب گذشته در جریان سفر خود به استان یزد با حضور در اردکان از طرح‌های در دستور کار وزارت بهداشت در این شهرستان بازدید و اظهار کرد:‌ مشارکت خیرین حوزه سلامت در اردکان مثال زدنی است و این مهمترین نقطه قوت این شهرستان در حوزه بهداشت و درمان است.

وی افزود: با راه‌اندازی طرح‌های توسعه در دستور کار ۱۶۰ تخت بستری بیمارستانی به مرکز درمانی اردکان اضافه می‌شود و این مهم نوید بخش تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در این شهرستان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت راه‌اندازی بخش دیالیز را از جمله اقدامات در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان اردکان دانست و گفت: راه‌اندازی فاز ۲ اورژانس یکی دیگر از الزامات اجرایی برای تقویت زیرساخت‌های اجرایی حوزه سلامت در اردکان است.

رحیمی در خصوص تامین منابع مالی جهت اتمام سه طرح اولویت دار حوزه سلامت شهرستان اردکان قول مساعد داد و  از تکمیل پروژه طرح توسعه، بخش دیالیز و فاز دو اورژانس بیمارستان ضیایی اردکان تا سه ماه آینده خبر داد.

تأکید کرد:‌ این بازدید با حضور نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، رییس،معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و جمعی از مسئولان بیمارستان صورت گرفت.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول