اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

جهادگران بسیجی روستاهای تشنه یزد را سیراب کردند

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان یزد گفت: ۵۸ روستای خشکیده‌ی استان یزد با همت جهادگران بسیجی و بسیج سازندگی سیراب شدند.

جهادگران بسیجی روستاهای تشنه یزد را سیراب کردند

سرهنگ علی‌اصغر سلمانی، مسئول سازمان بسیج سازندگی استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: جهاد آبرسانی را از جمله شاخص ترین اقدامات در دستور کار سپاه الغدیر یزد دانست و اظهار کرد:‌ این مهم با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتی (ع) و به منظور آبرسانی به ۵۸ روستایاستان یزد در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: باتوجه به خشکسالی‌های متعدد در سال‌های اخیر روستاهای زیادی با تنش آبی جدی مواجه شدند که همین بحث جهاد آبرسانی را در برنامه جهادگران بسیجی استان قرار داده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان یزد با بیان این‌که عملیات اجرایی آبرسانی به ۵۸ روستای استان از ماه‌های پایانی ۱۴۰۰ آغاز شده است،‌گفت:‌ این طرح با اعتباری بالغ بر ۱۳۱ میلیارد تومان آغاز و طی یک سال گذشته تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت اجرایی داشته است.

سلمانی ایجاد تاکنون شش مجمع تنگ چنار و ولایت یک و دو در روستای محمدآباد دهنو، سید میرزا و بخش عقدا، شهرستان اردکان و شهرستان ابرکوه را نیز از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار جهاد آبرسانی بسیجیان سپاه الغدیر دانست و بیان کرد:‌ مجتمع‌های آبرسانی به روستاها تکمیل و مجتمع‌های شهرستان‌های اردکان و ابرکوه نیز پیشرفت ۵۰ درصدی داشته است.

وی با بیان این‌که خدمت بی‌منت شعار و رویکرد جدی جهادگران بسیجی در استان یزد و کشور است،‌ تأکید کرد: توانمندسازی اقشار مختلف با هدف توسعه اقتصادی خانواده‌ها از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی در استان یزد است که خوشبختانه با مشارکت مطلوب جامعه هدف همراه بوده و تاکنون دستاوردهای خوبی در این خصوص بدست آورده‌ایم.
 
پایان پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول