اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

برخورد دستگاه‌های امنیتی با متخلفین دامگستر فشافویه ادامه دارد

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: برخورد دستگاه های نظارتی و امنیتی با استناد به آرای قضایی صادره با سودجویان و متخلفین کلان که باعث تصرف بیت المال و تضییع حقوق عامه شده و اقدام به صدور برخی مجوزهای غیر متعارف و خارج از روال قانونی کرده اند ادامه دارد.

برخورد دستگاه‌های امنیتی با متخلفین دامگستر فشافویه ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، جلسه بررسی وضعیت و مشکلات مجتمع دامپروری دامگستر فشافویه با حضور مدیران کل استانی و مسؤولان شهرستانی به ریاست مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در محل سالن جلسات شهدای مدافع حرم ساختمان فرمانداری برگزار شد و در این جلسه مشکلات و نیازهای حوزه صنعت دامپروری مطرح و مسؤولان مربوطه اقدام به پاسخگویی و تصمیم گیری پیرامون موارد مطروحه پرداختند.

فرماندار ویژه شهرستان ری در این نشست با اشاره به جلسات و بازدیدهای انجام شده پیرامون موضوع مجتمع دامگستر اظهار کرد: بر اساس قانون، مدیریت و ساماندهی این مجتمع دامپروری بر عهده اداره جهاد کشاورزی بوده و عوامل جهاد در راستای عمل به وظایف ذاتی خود میبایست با استفاده از اختیارات قانونی از ساخت و سازهای غیر مجاز در این شهرک جلوگیری کنند.

باب الحوائجی ادامه داد: پس از بررسی کلیه موارد و اخذ نظرات کارشناسی، اداره جهاد کشاورزی ظرف مدت ۵ روز آینده یک بسته عملیاتی به منظور ساماندهی و مدیریت نظام مسائل مجتمع دامپروری دامگستر ارائه کند. در همین راستا مدیریت شهرستان نیز آمادگی هرگونه مساعدت و هماهنگی لازم با مجموعه جهاد را دارد.

وی افزود: همچنین در راستای برخورد با متخلفین و مجرمین مقرر شد دستگاه های نظارتی و امنیتی پیگیری های خود را ادامه و با استناد به آرای قضایی صادره با سودجویان و متخلفین کلان و واقعی که باعث تصرف بیت المال و تضییع حقوق عامه شده و اقدام به صدور برخی مجوزهای غیر متعارف و خارج از روال قانونی کرده اند برخورد کنند.

معاون استاندار تهران در ادامه بیان کرد: اداره منابع طبیعی نیز میبایست نسبت به احقاق حقوق بیت المال و رفع تصرف از اراضی ملی که بصورت غیرقانونی تصاحب شده است اقدامات لازم را معمول و مقدمات اجرای احکام قضایی صادر شده را فراهم کند.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان با اشاره به لزوم حمایت از ذینفعان حقیقی و تولیدکنندگان واقعی هم راستا با اجرای قانون و برخورد با متخلفین افزود: ضروریست تمامی ادارات و دستگاه ها از ظرفیت های قانونی و اختیارات سازمانی خود به نفع تولید استفاده کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول