اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

ششمین دوره بازی های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی به تعویق افتاد

بنابر نامه رسمی از سوی شورای المپیک آسیا، ششمین دوره بازی های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی که به میزبانی تایلند قرار بود برگزار شود، به تعویق افتاد.

ششمین دوره بازی های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی به تعویق افتاد

به گزارش خبرگزاری فارس، بنابر نامه رسمی از سوی شورای المپیک آسیا، ششمین دوره بازی های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی که قرار بود بعد از تعویق به دلیل شیوع کرونا در فوریه و یا مارس 2024 در تایلند برگزار شود به تعویق افتاد.

در نامه ارسالی فوق آمده است:

اکنون کمیته های ملی المپیک در حال آماده سازی خود جهت شرکت در بازیهای المپیک پاریس بوده و تخصیص بودجه برای آنها جهت شرکت در ششمین دوره بازیهای داخل سالن آسیایی با دشواری هایی همراه خواهد بود. علاوه بر این اکثر ورزشکاران در حال برگزاری اردوهای آماده سازی برای بازیهای المپیک هستند و این موضوع مانعی برای شرکت آنها در ششمین دوره بازی های داخل سالن آسیایی خواهد بود.

لذا توافق شد برنامه ریزی برای برگزاری این دوره از بازیهای داخل سالن آسیایی تجدید نظر صورت پذیرد و زمان آن به پس از برگزاری بازیهای المپیک پاریس موکول گردد و کمیته برگزاری بازی های داخل سالن نیز زمان کافی خواهد داشت تا آمادگی بیشتری برای میزبانی بازیهای کسب نماید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول