اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مارتینز: فولاد بهترین بازیکنان را دارد و با آن ها به مصاف استقلال می‌رویم

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: بهترین تیم و بازیکنان را داریم و با آن ها مقابل استقلال بازی می کنیم.

مارتینز: فولاد بهترین بازیکنان را دارد و با آن ها به مصاف استقلال می‌رویم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، خوان ایگناسیو مارتینز پس از شکست 2 بر صفر تراکتور مقابل فولاد در نشست خبری، اظهار داشت: شروع بازی خوبی نداشتیم. می‌دانیم تراکتور تیمی است که زمانبندی خوبی در داخل زمین دارد. بین 2 نیمه با بازیکنانم صحبت جدی کرده و تغییراتی ایجاد کردیم.

وی افزود: گل شاهین توکلی که با تصمیم داور خطا اعلام شد می‌توانست بازی را به تساوی بکشاند و شاید نتیجه را هم تغییر دهد. ساسان انصاری هم در ادامه 2 موقعیت خیلی خوب داشت. لحظه‌ها خیلی برای ما مهم است که نتوانستیم استفاده کنیم. به تیم تراکتور هم تبریک می‌گویم. آنها 2 گل زدند و مستحق برد بودند.

سرمربی فولاد درمورد مشکلات ساختار دفاعی و هجومی این تیم در  زمان تحویل گرفتن آن و اینکه چه زمانی می‌تواند این مشکلات را حل کند، گفت: هیچ بهانه‌ای ندارم. وقتی فولاد با من قرارداد بست، در رتبه‌های پایین جدول بودیم، هم شانس داشتیم و هم با زحمت بچه‌ها توانستیم 2 بازی را ببریم. می‌دانیم که شما(خبرنگاران حاضر در نشست خبری) حرفه‌ای هستید و آنالیز خوبی از بازی فولاد و آلومینیوم داشنید. باید این را هم در نظر بگیرید که مقابل شمس آذر یک بازی جانانه انجام دادیم. هرچند از نظر دفاعی مشکل داریم و باید خیلی محکم شویم تا نتایج خوبی بگیریم.

مارتینز درخصوص مسن بودن فولاد، توضیح داد: امروز چند بازیکن جوان را بازی دادم که تا پنجره نقل و انتقالات، بهترین‌ها هستند. در آن زمان با باشگاه جلسه می‌گذاریم و باید تصمیماتی را بگیریم. الان بهترین تیم را دارم و باید با همین بازیکنان بجنگیم. مقابل استقلال هم با همین نفرات بازی می‌کنیم.

وی درخصوص دلیل بازی نکردن محمد عباس‌زاده مقابل تراکتور، عنوان کرد: او در هفته گذشته دچار مصدومیت کوچکی بود که ترجیح دادم بازی نکند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول