اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

انعقاد تفاهم نامه همکاری میان کمیته ملی پارالمپیک ایران و کره جنوبی

در اولین روز از کنفرانس کمیته پارالمپیک آسیا APC در مجمع عمومی - انتخاباتی که به میزبان ریاض عربستان در حال برگزاری است، روسای کمیته های ملی ایران و کره جنوبی اقدام به انعقاد تفاهم نامه همکاری نمودند.

انعقاد تفاهم نامه همکاری میان کمیته ملی پارالمپیک ایران و کره جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس، غفور کارگری رییس کمیته ملی پارالمپیک کشورمان که جهت حضور در مجموع عمومی انتخاباتی و نیز کنفرانس کمیته پارالمپیک آسیا هم اکنون در ریاض به سر می برد، ظهر امروز با جین اووان جینگ رییس کمیته ملی پارالمپیک کره جنوبی ملاقات کرد.

وجود ظرفیت های فراوان ورزشی و علمی و نیز سوابق طولانی مدت حمایت از توسعه ورزش پارالمپیک در هر دو کشور، زمینه ساز این تفاهم نامه بود.

غفور کارگری و جین اووان جونگ، روسای دو کمیته بر تاثیر گذاری این تفاهم نامه در ارتقای عملکرد ورزشکاران پارالمپیکی دو کشور ایران و کره جنوبی تاکید کردند و مقرر شد طی یک ماه آینده زمینه های اجرایی این تفاهم نامه را در دو رشته تیراندازی با کمان و تنیس روی میز فراهم آورده و همکاری های آکادمیک خود را در اولویت قرار دهند.

کنفرانس کمیته پارالمپیک آسیا طی روزهای ۴ و ۵ آذر و پس از آن مجمع عمومی – انتخاباتی طی روزهای ۶ و ۷ آذر ماه برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول