اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

ساعت کاری در پایانه مرزی دوغارون افزایش یافت

مدیر پایانه مرزی دوغارون گفت: ساعت کاری و فعالیت تجاری در این معبر زمینی تا پاسی از شب افزایش یافت.

ساعت کاری در پایانه مرزی دوغارون افزایش یافت

اسماعیل پورعابد در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در تایباد اظهار کرد: ساعت کاری و فعالیت در گمرک، منطقه ویژه اقتصادی و پایانه مرزی دوغارون تایباد افزایش یافت و تشریفات گمرکی برای تردد کامیون ها از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ شب به وقت تهران و تا ۱۲ شب به وقت کابل ادامه داد.

وی افزود: ساعت کاری گذشته در مرز دوغارون از ساعت ۷ صبح تا ۶ بعدازظهر به وقت تهران و ۷ بعدازظهر به وقت کابل بوده که این افزایش ساعت فعالیت ها، با هدف افزایش و تسهیل تردد کامیون ها میان ایران و افغانستان صورت گرفته است.

مدیر پایانه مرزی دوغارون ادامه داد: این تصمیم در سفر هیئت اقتصادی افغانستان به سرپرستی عبدالغنی برادر، معاون اقتصادی نخست وزیر حکومت فعلی این کشور، به ایران و دیدار با مقامات کشورمان اخذ شده که از حدود ۱۱ روز قبل اجرایی شده است.

پورعابد بیان کرد: طرف افغانستانی هم ساعت کاری خود را در گمرک اسلام قلعه افزایش داده است که این افزایش ۵ ساعته فقط مخصوص بخش تجاری است و مسافران می توانند در بازه ساعت کاری قبل، رفت‌وآمد کنند.

وی تصریح کرد: از زمانی که ساعت کاری در مرز دوغارون افزایش یافته، ورود و خروج کامیون ها از روزانه ۵۰۰ تا ۶۰۰ دستگاه به روزانه از ۹۰۰ تا هزار دستگاه کامیون میان دو کشور ایران و افغانستان رسیده است.

مدیر پایانه مرزی دوغارون خاطرنشان کرد: برای انجام تشریفات گمرکی، درحال حاضر نیروهای فعلی نهادهای اجرایی مشغول بکار هستند و به زودی نیروی انسانی در این حوزه هم تامین خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول