اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

وزنه بردار فوق سنگین طلایی ایران: این بار در بزرگسالان مدال می گیرم

دارنده مدال طلای دسته فوق سنگین رقابت های جهانی وزنه برداری جوانان گفت: امیدوارم در رده سنی بزرگسالان هم همین افتخارات را به دست بیاورم و مثل همیشه دل مردم کشورم را شاد کنم.

وزنه بردار فوق سنگین طلایی ایران: این بار در بزرگسالان مدال می گیرم

به گزارش خبرگزاری فارس، دارنده مدال طلای دسته فوق سنگین رقابت های جهانی وزنه برداری جوانان گفت: خوشبختانه  در این دوره از رقابت ها همانند دوره قبل موفق به کسب مدال طلا شدم. خوشحالم که افتخار دیگری برای مردم کشورم به دست آوردم. امیدوارم در رده سنی بزرگسالان هم همین افتخارات را به دست بیاورم و مثل همیشه دل مردم کشورم را شاد کنم. 

وی افزود: کادر فنی تیم ملی یعنی سیدهادی پانزوان و همچنین احسان رضایی و آیدین نصرتی برای ملی پوشان خیلی زحمت کشیدند. من هفته آخر وارد اردوی تیم ملی شدم و شاهد زحمات پانزوان بودم.

یوسفی در پایان گفت: این تیم نسبت به سال قبل و مسابقات قبل بسیار پیشرفت کرده است به این دلیل که بسیار حمایت می شود. امیدوارم اینبار در بزرگسالان مدال به دست بیاورم.

به گزارش فارس، بامداد امروز علیرضا یوسفی رکورددار دوضرب و مجموع جوانان جهان، با 180 کیلوگرم در یکضرب، 240 کیلوگرم در دوضرب و مجموع 420 کیلوگرم صاحب سه مدال طلا شد و ضمن کسب عنوان قهرمانی در این دسته، قوی‌ترین وزنه‌بردار جوان دنیا لقب گرفت و از عنوان قهرمانی خود در دوره گذشته دفاع کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول