اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

وزیر ارشاد از بوت کمپ بازی‌سازی استان سمنان بازدید کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از بوت کمپ بازی‌سازی در استان سمنان بازدید کرد.

وزیر ارشاد از بوت کمپ بازی‌سازی استان سمنان بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعدازظهر امروز به همراه استاندار سمنان از بوت کمپ بازی‌سازی استان سمنان در پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات سمنان بازدید کرد.

در این برنامه گلرو، نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، بهرامی، فرماندار سمنان و جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان حضور دارند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از بوت کمپ بازی‌سازی استان سمنان با حاضران در این رویداد مهم گفت‌وگو کرد و مسائل و مشکلات آنها را موردبررسی قرار داد.

اسماعیلی در این بازدید توجه به رویدادهای فرهنگی و مباحثی از این قبیل را یکی از اقدامات مهمی دانست که در کشور باید به آن بیشتر توجه شود.

مسؤولان برگزارکننده این رویداد نیز در توضیحاتی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، از اعلام آمادگی ۱۵۰ نفر از دانش‌آموزان برای حضور در این رویداد خبر دادند.

همچنین گفته شد بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده، مقرر بود که ۴۰ نفر از دانش‌آموزان در این رویداد حضور یابند که در نهایت‌، ۶۰ نفر از آنها وارد رویداد شدند.

همچنین مسؤولان پارک اقتصاد دیجیتال استان سمنان از رایزنی برای تولید محتوای حوزه نماز در این پارک خبر دادند و خواستار حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از این امر شدند.

به گزارش فارس؛ حضور در برنامه جشن پایتخت کتاب ایران مهم‌ترین برنامه سفر امروز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سمنان است؛ این برنامه که با اهدای تندیس هشتمین پایتخت کتاب ایران به سمنان همراه است، در تالار تئاتر شهر سمنان برگزار می‌شود.

همچنین بازدید و افتتاح چاپخانه در سمنان از دیگر برنامه‌های سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول