اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

دکترین ۸۰ ساله اسرائیل یک شبه بر باد رفت

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: دکترین ۸۰ ساله اسرائیل شکست خورده و یک شبه بر باد رفت.

دکترین ۸۰ ساله اسرائیل  یک شبه بر باد رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار  محسن کریمی ظهر امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان اراک اظهار کرد: بسیجیان در صحنه‌های مختلف حضوری فعال و مثمر ثمر دارند و منشا خدمات ارزنده برای کشور هستند.

وی تصریح کرد: بسیجیان همواره در عرصه‌هایی خدمات رسانی به محرومان، عمران و آبادانی و دفاع از امنیت خوش درخشیدند و موجب ترس و دلهره دشمنان شدند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی به  اقتدار و پیشرفت همه جانبه دست پیدا کرده، گفت: ایران با حرکت شتابنده به سمت قله‌های بلند در حرکت است و روز به روز به موفقیت بیشتری دست پیدا می‌کند.

فرمانده سپاه روح‌الله با تاکید بر اینکه امنیت ملی ما هوشیاری در مقابل دشمنان را ضروری می‌داند، گفت: بصیرت در برابر دشمن می‌تواند کشور را ایمن نگه دارد، امروز همه کشورهای اسلامی در برابر اسرائیل به پاخاسته‌اند، دفاع از فلسطین وظیفه انسانی و اسلامی است و می‌بینیم همه کشورهای اسلامی بیدار شده و حمایت از غزه را فریاد می‌زنند.

کریمی با بیان اینکه در حوادث غزه این خود مردم فلسطین هستند که تصمیم گرفته‌اند در مقابل دشمن بایستند، اظهار کرد: رزمندگان حماس با مجهز شدن به سلاح ایمان همه قدرت پوشالی اسرائیل را به فنا داده و حقانیت خود را اثبات کردند.

وی تاکید کرد: امروز خون مظلومان به ثمر نشسته و دشمن می‌دادند اگر دست از درگیری بردارد، شکست خواهد خورد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان با بیان اینکه کسی که در اوج قدرت است و همه نوع توانمندی‌ را در اختیار دارد تن به آتش بس نمی‌دهد، گفت: اسرائیل گمان می‌کرد حماس پادگان است و این پادگان در بیمارستان‌های غزه است، با همین تصور غلط به بیمارستان‌ها حمله کرد تا مکان حماس را نابود کند، غافل از آنکه حماس سینه خود را برای مردم غزه سپر کرده است و مردم را سپر خود نمی‌کند.

کریمی ادامه داد:  همه تلاش‌های هشتاد ساله اسرائیل یک شبه بر باد رفت، امروز همه دانشگاه‌ها، صنعت، مدارس، اقتصاد اسرائیل تعطیل و بیش از یک و نیم میلیون مردم اسرائیل فراری هستند و تمامی شهرک‌های صهیونیست نشین خالی و بیش از ۵۰ شب را در استرس و اضطراب در پناهگاه‌ها سپری می‌کنندو این وعده الهی است.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول