اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

افزایش تعداد پروازهای خطوط هوایی چین به قزاقستان

از 23 ژانویه 2024 شرکت هواپیمایی China Southern Airlines قصد دارد پروازهای خود را در مسیر جدید «آلماتی - پکن» با 3 پرواز در هفته کلید بزند.

افزایش تعداد پروازهای خطوط هوایی چین به قزاقستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در آستانه، از 23 ژانویه 2024، شرکت هواپیمایی چینی "China Southern Airlines" قصد دارد پروازهای خود را در مسیر جدید «آلماتی - پکن» با فرکانس 3 پرواز در هفته باز کند.

در عین حال، در صورت افزایش تقاضا، خطوط هوایی جنوبی چین آماده است تعداد پروازها را در مسیرهای موجود از آلماتی به ارومچی و شیان و همچنین از آستانه به ارومچی از فصل بهار و تابستان 2024 افزایش دهد.

علاوه بر این، این شرکت هواپیمایی در حال بررسی موضوع بازگشایی پروازها در مسیرهای هوایی «آستانه - هانگژو»، «آستانه - چنگدو» و «آلماتی - چنگدو» در سال 2024 است.

این کمیته همچنین گزارش داد شرکت هواپیمایی چینی «Loong Airlines» قصد دارد تعداد پروازهای مسیر «آلماتی-هانگژو» را از 3 به 4 پرواز در هفته در دسامبر سال جاری افزایش دهد. اگر تردد مسافران در سال آینده افزایش یابد، این شرکت هواپیمایی قصد دارد تعداد پروازهای خود را به 7 پرواز در هفته افزایش دهد.

شرکت هواپیمایی «Air China» چین نیز گزارش داد که در حال بررسی افزایش تعداد پروازهای انجام شده از 2 به 3 در هفته در مسیر «آستانه - شیان - پکن» است. در عین حال، این شرکت هواپیمایی موضوع انجام سومین پرواز در هفته را مستقیماً بین دو پایتخت بدون فرود در «شیان» نیز در نظر خواهد گرفت.

این کمیته انتظار دارد که در طول دوره ناوبری بهار و تابستان سال 2024، تعداد پروازهای بین کشورها توسط خطوط هوایی چین به 30 پرواز در هفته در مسیرهای هوایی موجود و جدید افزایش یابد.

پایان پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول