اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

راه‌های روستایی خراسان‌شمالی ۶۵ میلیارد تومان خسارت دید

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی گفت: سیلاب ۴۸ ساعت گذشته به محورهای روستایی شهرستان‌های بجنورد، رازوجرگلان، اسفراین، شیروان، مانه‌وسملقان و جاجرم بیش از ۶۵ میلیارد تومان خسارت وارد کرد.

راه‌های روستایی خراسان‌شمالی ۶۵ میلیارد تومان خسارت دید

محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهارکرد: سیلاب ۴۸ ساعت گذشته به محورهای روستایی شهرستان‌های بجنورد، رازوجرگلان، اسفراین، شیروان، مانه‌وسملقان و جاجرم بیش از ۶۵ میلیارد تومان خسارت وارد کرد.

وی گفت: ۲۴۵ کیلومتر از محورهای روستایی شهرستان‌های بجنورد، رازوجرگلان، اسفراین، شیروان، مانه‌وسملقان و جاجرم توسط راهداران رسوب‌برداری و پاکسازی شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی افزود: ۲۵ کیلومتر از محورهای شهرستان بجنورد توسط ۹  راهدار و به کارگیری ۹ دستگاه ماشین آلات رسوب برداری و پاکسازی شد.

مشتری میزان رسوب‌برداری و پاکسازی در شهرستان رازوجرگلان را ۱۶۵ کیلومتر برشمرد و با اشاره به اینکه ۹ راهدار و ۸ دستگاه ماشین آلات درگیر این عملیات بودند، بیان داشت: میزان رسوب‌برداری و پاکسازی در محورهای شهرستان اسفراین نیز ۲ کیلومتر بود که ۵ راهدار و ۳ دستگاه ماشین آلات اجرای عملیات مذکور را بر عهده داشتند.

وی تصریح کرد: در شهرستان جاجرم ۲ کیلومتر راه با به کارگیری یک راهدار و یک دستگاه ماشین آلات  رسوب‌برداری و پاکسازی شد.

مشتری همچنین از رسوب‌برداری و پاکسازی ۵ کیلومتر از محورهای شهرستان شیروان با به کارگیری ۵ راهدار و‌ ۳ دستگاه ماشین آلات خبر داد و اظهار کرد: میزان رسوب‌برداری و پاکسازی محورهای شهرستان مانه‌وسملقان ۴۶ کیلومتر و تعداد راهدار درگیر، ۲۵ نفر و تعداد ماشین‌آلات ۱۶ دستگاه بوده است.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول