اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

آغاز نمایشگاه بین‌المللی «جاده ابریشم بزرگ 2023» در آلماتی

نمایشگاه بین‌المللی «جاده ابریشم بزرگ 2023» با حضور نمایندگان کشورهای مختلف در قزاقستان آغاز به کار کرد.

آغاز نمایشگاه بین‌المللی «جاده ابریشم بزرگ 2023» در آلماتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در آستانه، یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب و چاپ «جاده ابریشم بزرگ-2023» با حمایت وزارت فرهنگ و اطلاعات قزاقستان در «آلماتی» آغاز به کار کرد.

به گزارش وزارت فرهنگ و اطلاعات جمهوری قزاقستان، این رویداد با حضور موسسات انتشاراتی، چاپخانه‌ها و کتابخانه‌های قزاقستان، روسیه، قرقیزستان، ازبکستان و آذربایجان و همچنین نمایندگان ترکیه، چین، ایران و اداره چاپ وزارت فرهنگ جمهوری قزاقستان در آلماتی برگزار شد.

در چارچوب یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب و چاپ، نشست‌هایی با نویسندگان صاحب نام و نویسندگان جوان برگزار و آثار جدید ارائه می‌شود.

همچنین 24 نوامبر، نتایج مسابقه بین کتاب‌های منتشر شده در سال 2021-2023 عنوان خواهد شد، برندگان در 7 حوزه از جمله «کتاب سال» و «بهترین داستان، نثر»، «بهترین نشریه هنری»، «بهترین نشریه آموزشی»، «بهترین کتاب هنری-آموزشی کودک و نوجوان»، «بهترین آلبوم عکس کشور: تاریخ، فرهنگ، جغرافیا » و «بهترین نسخه ترجمه» مشخص می‌شوند.

این نمایشگاه به منظور ترویج گسترده کتاب‌های معاصر و جدید در قزاقستان، تقویت جایگاه تولیدکنندگان محصولات داخلی در صنعت کتاب و بازار کتاب داخلی و همچنین معرفی فناوری‌های نوین در زمینه چاپ، نشر کتاب و تولید کتاب برگزار می‌شود. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول