اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دستگیری 5 گروه شکارچی غیرمجاز در پارک‌های ملی خجیر و سرخه حصار

رئیس اداره پارک‌های ملی خجیر و سرخه حصار از دستگیری 5 گروه شکارچی غیرمجاز قوچ و میش وحشی در گشت و پایش محیط بانان پارک‌های ملی خجیر و سرخه حصار در یک ماهه گذشته خبر داد.

دستگیری 5 گروه شکارچی غیرمجاز در پارک‌های ملی خجیر و سرخه حصار

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، سیدحسن فراهانی رئیس اداره پارک‌های ملی خجیر و سرخه حصار اظهار کرد: ماموران یگان حافظت این اداره در گشت و کنترل  حوزه استحفاظی طی یک ماه گذشته موفق به شناسایی پنج مورد تخلف شروع به شکار غیر مجاز و همچنین شکار غیر مجاز و دستگیری مجموع 5 نفر شکارچی شدند.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از متخلفان اقدام به شکار غیر مجاز یک راس میش وحشی، یک راس بره میش وحشی و یک راس قوچ وحشی کرده بودند، افزود: برخی از متخلفان هم اقدام به شروع به شکار و حمل غیر مجاز اسلحه  کرده بودند که طی تعقیب و گریز دستگیر شدند.
 

 

فراهانی با بیان اینکه متخلفان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، افزود: همچنین از متخلفان تعداد دوقبضه اسلحه ی گلوله زنی 275 و دو قبضه اسلحه غیرمجاز ساچمه زنی، کشف و ضبط شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول