اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان تهران برگزار شد

اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان تهران با حضور مسئولان و هنرمندان برگزار شد.

اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان تهران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، آیین اختتامیه بیست و هشتمین دوره جشنواره تئاتر استان تهران با مشارکت بیش از ۱۸۰۰ هنرمند و ۱۳۰ اثر منتخب، به همراه تجلیل از هنرمندان با حضور مسئولین کشوری و استانی شامگاه چهارشنبه یک آذر ماه در باغ هنرمندان برگزار شد.

در این حشنواره در دو بخش خیابانی مجموعا ۱۳۰ اثر منتخب شد‌ه‌اند که ۱۰۰ اثر در بخش تئاتر صحنه‌ای و ۳۰ اثر در بخش تئاتر خیابانی در شهرستان‌های تهران و استان تهران به مرحله تولید رسید.

علی فروزانفر مدیرکل ارشاد استان تهران، در آیین اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان ضمن خیر مقدم و قدردانی از اساتید، هنرمندان و میهمانان، اظهار کرد: در مهم‌ترین رویداد هنری استان تهران هستیم، انجمن هنرهای نمایش استان تهران و انجمن‌ نمایشی استان یکی از قدیمی‌ترین و بهترین برنامه‌های فرهنگی استان تهران به شمار می‌آید.

 

فروزانفر افزود: امروز دبیر بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران در سال آینده را نیز معرفی خواهیم کرد و مانند امسال تصدی گری نخواهیم کرد و کار را به انجمن نمایش می‌سپاریم.

وی تاکید کرد: شهرستان‌های تهران نقش محوری در جشنواره داشتند که در سال آینده حتما باید توجه ویژه‌ای به ظرفیت‌های تهران داشته باشیم و شهرستان‌های استان تهران نیز نقش محوری باید داشته‌ باشند.

مدیرکل ارشاد استان تهران گفت: برای سال آینده فضای پایلوت تئاتر محراب با فضای مجهزتری در اختیار شهرستان‌های استان تهران قرار خواهد گرفت و قولی که ما از دوستان گرفته‌ایم این است که در سال آینده با یک تئاتر و یک مجموعه تالار نمایشی حرفه‌ای بازسازی شده در شان هنرمندان استان تهران در خدمت خواهیم بود.

در ادامه همچنین محمود سالاری معاون هنری وزارت ارشاد، اظهار کرد: متاسفانه برخی آثار را که در سالن‌های تئاتر دیدم کمی رنگ و لعاب ناامیدی دارند؛ امیدوارم که ما رسالت امید دادن به مردم را فراموش نکنیم.

در ادامه نیز ضمن تجلیل پیشکسوتان تئاتر استان از ۳۰ هنرمند در بخش تئاتر خیابانی و ۱۰۰ هنرمند بخش صحنه‌ای تجلیل شد.

شایان ذکر است در این مراسم امیرحسین شفیعی به عنوان دبیر بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران در سال ۱۴۰۳ معرفی شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول