اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

۴۵۰ میلیارتومان به دفع آب‌های سطحی بندر امام خمینی(ره) تخصیص یافت

رئیس بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی کشور گفت: به منظور دفع آب‌های سطحی مبلغ 450 میلیارد تومان تخصیص داده شد و کانالی برای دفع آب‌ها ایجاد شد که در بارندگی‌های اخیر عملکرد خوبی داشت.

۴۵۰ میلیارتومان به دفع آب‌های سطحی بندر امام خمینی(ره) تخصیص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر ماهشهر، غلام‌رضا صالحی رئیس بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی کشور امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با آخرین اقدامات صورت گرفته مربوط به سیل سال ۹۹ در بندر امام خمینی(ره)، اظهار کرد: با توجه به سیل سال ۹۹ و آبگرفتگی که در محلات حاشیه‌ای و سکونتگاه‌های غیر رسمی در بندر امام خمینی(ره) رخ داد ساماندهی، جابه‌جایی و اقدامات عمرانی در این مناطق ضرورت داشت که این وظیفه به بنیاد مسکن خوزستان محول شد.

وی با بیان اینکه حدود چهار هزار نفر در این مناطق سکونت داشتند، افزود: با توجه به اینکه برخی منازل در معابر قرار داشتند در طرح جدید باید جابه‌جا می‌شدند، به همین منظور بنیاد مسکن 200 هکتار زمین را از طریق وزارت راه و شهرسازی تامین کرد.

رئیس بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی کشور گفت: در راستای این ساماندهی و جابه‌جایی عملیات اجرایی تعداد دو هزار و 900 واحد شروع شد که تا کنون تعداد 800 واحد به بهره‌برداری رسیده و تا دو ماه آینده حدود 500 واحد به بهره‌برداری می‌رسد.

صالحی با بیان اینکه واحدهایی که به بهره‌برداری رسیده مردم در آن‌ها زندگی می‌کنند، عنوان کرد: برای تکمیل مابقی واحدها به ازای هر واحد 200 میلیون تومان تخصیص دادیم تا مکمل و متمم وام‌هایی که قبلاً پرداخت شد، باشد و واحدهای نیمه کاره  تکمیل شود.

وی عنوان کرد:  به منظور دفع آب‌های سطحی نیز مبلغ 450  میلیارد تومان تخصیص داده شد و کانالی برای دفع آب‌ها ایجاد شد که در بارندگی‌های اخیر عملکرد خوبی داشت.

صالحی افزود: در بحث پروژه‌های عمرانی نیز اقدامات خوبی برای آسفالت شهرک رضوان صورت گرفته است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول