اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

آب‌گرفتگی برخی از نقاط اهواز به‌دلیل خطای انسانی است

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: در برخی نقاط سال گذشته آب‌گرفتگی نداشتیم اما امسال دچار این معضل شدند و این قطعا به‌دلیل خطای انسانی است که عدم توجه مدیریت شهری به کارهای کارشناسی کاملا مشهود بود.

آب‌گرفتگی برخی از نقاط اهواز به‌دلیل خطای انسانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمدمهدی مطیعی عضو شورای اسلامی شهر اهواز امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه علت آب‌گرفتگی‌ها یک علت نیست، اظهار کرد: موضوع و اهمیت دفع آب‌های سطحی آن‌چنان که مدنظر شورا بود مورد توجه مدیریت شهری قرار نگرفته است.

وی با اشاره به عدم توجه به عواقب و عوارض ناشی از بارش‌ها از جمله انسداد مسیرها عنوان کرد: روز بارندگی اعضای شورا کف میدان بودند و مشاهده کردند در برخی بخش‌ها سطح آب پایین آمده و در برخی بخش ها سطح آب بالا رفته، زمانی که علت را جویا می‌شدیم می‌گفتند دو پمپ داریم اما یکی به دلیل مشکل برق موتور کار نمی‌کند لذا این مسئله حکایت از آن دارد از سوی مدیریت شهری برای اتفاقاتی مثل قطع برق، پیش‌بینی کامل و جامعی صورت نگرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با بیان اینکه ستاد بحران برای پرداخت به مشکلات این‌چنینی است، تصریح کرد: در برخی نقاط سال گذشته آب‌گرفتگی نداشتیم اما امسال دچار این معضل شدند و این قطعا به دلیل خطای انسانی است که عدم توجه مدیریت شهری به کارهای کارشناسی کاملا مشهود بود.

وی خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم آن‌طور که باید و شاید در حوزه آماده باش و پای کار بودن در مجموعه مدیریت شهری شکل نگرفت و ارائه گزارش‌ها براساس اولویت‌ها انجام نشده و این موضوع باید به صورت ریشه‌ای رفع شود.

مطیعی تاکید کرد: زمانی که اولویت‌ها از سوی مدیریت شهری مورد توجه قرار نمی‌گیرد، این‌گونه مورد غفلت قرار می‌گیرند و شرایط همین می‌شود که مردم اهواز دیدند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول