اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

رفع موانع ۷۲ بنگاه اقتصادی در استان فارس

مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت استان فارس گفت : در پانصد و پنجاه و دومین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه احیا و فعال سازی واحدهای راکد استان ، موضوعات و چالش های ۷۲ طرح و واحد تولیدی و بنگاه اقتصادی بررسی و اتخاذ تصمیم شد.

رفع موانع ۷۲ بنگاه اقتصادی در استان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز ، حمیدرضا ایزدی در پانصد و پنجاه و دومین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه احیا و فعال سازی واحدهای راکد استان بیان کرد : مسائل ، موضوعات و چالش طرح ها و واحد های تولیدی و بنگاه  ها ی اقتصادی ، در  استانداری فارس به ریاست محمدهادی ایمانیه استاندار فارس  مورد گفت و گوی کارشناسی قرارگرفت که دراین راستا راهکارها و تصمیمات راهگشا اتخاذ گردید.

وی اضافه کرد: فعالیت طرح ها ، واحدهای تولیدی و اقتصادی مطرح شده در جلسه مذکور درزمینه نمک، طرح تولید تراکتور، ، نوشیدنی های انرژی زا، طرح تولیدهیدرو کربن های سبک و سنگین، چینی آلات بهداشتی ،فرآورده های لبنی، تیرچه وبلوک و... بودکه موضوعات آزاد سازی وثایق، تخصیص زمین مورد نیاز، انتقال سند، تامین انرژی ، درخواست تسهیلات، تامین آب مورد نیازاز طریق حفرچاه، فرآورده های لبنی و … در کارگروه بحث ، بررسی و با تصویب مصوبات لازم گره گشایی شد .

ایزدی با اشاره به سیاست دولت سیزدهم در رشد تولید و بازگشت واحدهای تولیدی غیر فعال و راکد به چرخه تولید که اهتمام جدی در این رابطه در استان وجود دارد افزود : دراین راستا ارتقاء سطح تولیدات بنگاه های تولیدی و اقتصادی همچنین حمایت از بخش خصوصی و فعالان اقتصادی،  پیگیری رفع مشکلات واحدها ، برنامه‌ریزی ، تامین زیرساخت‌ ها، حمایت از کسب‌ و کارها و بنگاه‌ های کوچک و بزرگ به تولید کنندگان دلگرمی می دهد.

پایان پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول