اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

وزیر ارشاد: طی روزهای آینده فراخوان ثبت نام حج عمره منتشر خواهد شد

محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد گفت: با اعزام دوستان بانک مرکزی و سازمان حج و زیارت موانع پیش رو در حج عمره برداشته شد و انشاءالله ظرف روزهای آینده فراخوان ثبت نام زائران در سایت سازمان حج و زیارت منتشر می‌شود.

وزیر ارشاد: طی روزهای آینده فراخوان ثبت نام حج عمره منتشر خواهد شد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمد مهدی اسماعیلی صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت و در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت اعزام زائران  و مشتاقان زیارت خانه خدا خاطرنشان کرد: با اعزام دوستان بانک مرکزی و سازمان حج و زیارت موانع پیش رو در حج عمره برداشته شد و انشاءالله ظرف روزهای آینده فراخوان ثبت نام زائران در سایت سازمان حج و زیارت منتشر می‌شود.

وی با اشاره به حاشیه یکی از برنامه‌های هنری در اصفهان گفت: ما در دولت سیاستمان سیاستی واحد است و این نیست که بخشی بخواهد قانونی را اجرا کند و بخشی دیگر همکاری نکند.

وی در ادامه گفت: به همین دلیل وزیر کشور بنده را دعوت کرد و بنده در اجلاس استانداران سراسر کشور حاضر شدم و آنجا گزارشی از همکاری دوستان ارائه دادم.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: ما در آن جلسه گفتیم که در همه استان‌ها برای اجراهای هنری آن چیزی که برای ما خط قرمز است اجرای قانون است و کسی حق ندارد قانون را معطل تفسیر خودش بکند چرا که قانون روشن است و به حمدالله در آن جلسه این وفاق به صورت کامل بوجود آمد.

وزیر ارشاد تصریح کرد: بنده با استانداران عزیزمان صحبت کردم و همه استانداران انشالله پای این قانون هستند و ما سلیقه در اجرای قوانین نداریم و همه ما متعهد به قانون هستیم و بدون مشکل آن چیزی که مورد صراحت قانون است در خصوص اجراهای فرهنگی و هنری عمل خواهد شد.

ادامه دارد...

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول