اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

زنان بسیجی پیشقراولان جبهه جهاد فرهنگی هستند

مسوول بسیج جامعه زنان کردستان گفت: زنان بسیجی پیشقراولان جبهه جهاد فرهنگی در کشور هستند.

زنان بسیجی پیشقراولان جبهه جهاد فرهنگی هستند

بتول سرکانی مسوول بسیج جامعه زنان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج جامعه زنان کردستان همزمان با هفته بسیج ۳۸۰ برنامه را در سطح حوزه و پایگاه‌های مقاومت و رده‌ها برگزار می‌کند که ۱۱ عنوان از این برنامه‌ها شاخص هستند.

وی از برگزاری برنامه اجتماع دختران حاج قاسم همزمان با سراسر کشور و تجلیل از دختران و زنان رویدادساز در عرصه‌های مختلف در استان خبر داد و گفت: ویژه برنامه حضرت زینب و تجلیل از پرستاران، برگزاری دوره مشاوره کسب و کار، افتتاح مهد قرآنی، برگزاری جلسه هیئت اندیشه‌ورز و کارگروه زن و خانواده، تقدیر از کادر درمان در مراکز نگهداری از کودکان و سالمندان، مشارکت در پویش مثل فرشته‌ها، از جمله برنامه‌هایی است که همزمان با هفته بسیج در سطح استان برگزار می‌شود.

مسوول بسیج جامعه زنان کردستان در ادامه با بیان اینکه هفته بسیج یادآور تشکیل شجره طیبه و مقدس است که امام خمینی (ره) پایه‌گذاری آن بوده است، گفت: این شجره طیبه برای اقتدار و امنیت کشور در روزهایی‌که نیاز به حضور مردم بود تشکیل و نقش مهمی در عرصه‌های مختلف داشته است.

به گفته سرکانی، اکثر شهدای انقلاب به ویژه در طول 8 سال دفاع مقدس بسیجیانی بوده‌اند که به ندای رهبر کبیر انقلاب، لبیک گفتند و با ارزش‌ترین دارایی که خود که جانشان بود را تقدیم اسلام کردند.

وی به نقش بانوان در پیروزی و اقتدار نظام و دفاع از کشور در طول 8 سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: بسیج خواهران دارای کارنامه درخشانی است و این نشان از اخلاص، شجاعت، بصیرت و ایثار عزیزان بسیجی است.

مسوول بسیج جامعه زنان کردستان افزود: امروز خواهران بسیجی در عرصه‌های مختلف از جمله مقابله با جنگ نرم دشمن به خوبی نقش‌آفرینی کرده‌اند و با الگوگرفتن از حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و … نقش موثری دارند.

سرکانی با بیان اینکه زنان ایران اسلامی چهره واقعی زن را به دنیا نشان دادند، گفت: زنان بسیجی پیشقراولان جبهه جهاد فرهنگی در کشور هستند.

وی تصریح کرد: این ایام فرصت مغتنمی است برای تجدید میثاق با معمار کبیر انقلاب و شهدا و رهبر عزیزمان، لذا وظیفه داریم تفکر بسیجی و تفکر انسانی را به معنای واقعی در جامعه گسترش دهیم و بسیج جامعه زنان این تفکر بسیجی را در سطح جامعه بویژه در بین بانوان در صدر برنامه‌های خود قرار داده است.

مسوول بسیج جامعه زنان کردستان اضافه کرد: نباید اجازه دهیم تفکر والای بسیج در جامعه کمرنگ شود و تفکرات نادرست در بدنه بسیج رسوخ پیدا کند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول