اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

جهاد دانشگاهی از صاحبان ایده‌‌های فرهنگی حمایت می‌کند

رئیس جهاد دانشگاهی کشور درباره حمایت از هنرمندان و صاحبان ایده در حوزه‌های فرهنگی قول همکاری داد.

جهاد دانشگاهی از صاحبان ایده‌‌های فرهنگی حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن مسلمی‌نائینی، رئیس جهاد دانشگاهی کشور در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پارک ملی علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و انعقاد تفاهم‌نامه‌ای سه‌جانبه بین پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی، پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و جهاد دانشگاهی استان سمنان برای راه‌اندازی پردیس مشترک فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی در استان سمنان اظهار کرد: یکی از مسائل مهمی که برای کشور اهمیت دارد، حوزه هنر و فرهنگ است.

وی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی چندین سال می‌شود که در حوزه‌های صنایع نرم وارد شده و در این راستا، پارک ملی علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی را راه‌اندازی کرده است.

مسلمی‌نائینی، حمایت از هنرمندان و صاحبان ایده در حوزه‌های فرهنگی را از مأموریت‌های این پارک ذکر و اظهار کرد: با این حمایت‌ها، برخی از طرح‌های حوزه فرهنگی به محصول تبدیل و برخی از آنها در این نمایشگاه عرضه شده‌اند.

رئیس جهاد دانشگاهی کشور با بیان اینکه این پارک ملی بوده و نیاز است تا شعباتی در کشور داشته باشد، یادآور شد: یکی از شعبات این پارک در استان سمنان تأسیس خواهد شد. سمنان یکی از استان‌های فعال در حوزه‌های فرهنگی است.

مسلمی‌نائینی امضای این تفاهم‌نامه سه‌جانبه را در راستای این هدف ذکر کرد و افزود: این تفاهم‌نامه میان رئیس پارک ملی علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان و رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان منعقد شده است.

به گزارش فارس؛ با امضای تفاهم‌نامه‌ای سه‌جانبه بین پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی، پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و جهاد دانشگاهی استان سمنان، پردیس مشترک فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی در استان سمنان راه‌اندازی می‌شود.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول