اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حملات بی‌امان حزب الله به عناصر و مراکز نظامی رژیم صهیونیستی

جنبش حزب الله لبنان پایگاه نظامی «بیت هلل» و محل تجمع نظامیان صهیونیست را در داخل یک خانه در شهرک اسرائیلی «آویویم»، هدف حمله موشکهای هدایت‌شونده قرار داد که در پی آن، چند نفر کشته و زخمی شدند.

حملات بی‌امان حزب الله به عناصر و مراکز نظامی رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش حزب الله لبنان خبر داد که در راستای حمایت از ملت فلسطین، ساعت ۱۶ و ۵ دقیقه به وقت محلی، یک تانک متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی را در نزدیکی شهرک «نطوعا» منهدم کرده است.

حزب الله تأکید کرد که این حملات را در پاسخ به کشتار غیر نظامیان لبنانی و خبرنگاران شبکه المیادین و شهادت مردم غزه انجام می‌دهد. خبرگزاری رسمی لبنان نیز خبر داد که پهپاد رژیم صهیونیستی یک خودروی غیر نظامی را در منطقه «الشعیتیة» هدف قرار داد که در پی آن، چهار نفر به شهادت رسیدند.

شبکه المیادین، امروز از شهادت «فرح عمر» خبرنگار زن و «ربیع المعماری» تصویربردار این شبکه در حمله اسرائیل به جنوب لبنان خبر داد.«غسان بن جدو» مدیر شبکه خبری المیادین گفت: اشغالگران تیم المیادین را به صورت مستقیم و عمدی هدف قرار دادند».

حزب الله همچنین در ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه امروز، محل تجمع نظامیان صهیونیست را در داخل یک خانه در شهرک اسرائیلی «آویویم»، هدف حمله موشکهای هدایت‌شونده قرار داد که در پی آن، چند نفر کشته و زخمی شدند.

این جنبش مقاومت پایگاه نظامی «بیت هلل» را هم با موشکهای گراد هدف قرار داده است.

حزب الله ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه به وقت محلی، یک کارخانه متعلق به شرکت صنایع نظامی «رافائل» را در منطقه شلومی، هدف موشک قرار داد که منجر به آتش‌سوزی در آن شده است.

‏ ‏حزب الله ساعاتی پیش، با انتشار بیانیه‌ای خبر داد که یک گروه از  نیروهای اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی را در اطراف شهرک «المناره» هدف قرار داده است.

مقاومت لبنان با اشاره به اینکه این حمله با دو موشک هدایت‌شونده صورت گرفته است، گفت که به دنبال آن، چند اسرائیلی کشته و زخمی شدند.

این جنبش تأکید کرد که این حمله، پاسخی به حملات رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن دو خبرنگار شبکه المیادین و شهدای غیر نظامی و در راستای حمایت از ملت فلسطین است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول