اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کارکرد بسیج اثبات شده و سرآمد است

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای هرمزگان گفت: بسیج شجره طیبه ای است که در تمام برهه ها کارکردی اثبات شده، نقش آفرین و سرآمد داشته است.

کارکرد بسیج اثبات شده و سرآمد است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سید رضا موسوی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای هرمزگان امروز اظهار کرد: بیش از 4 دهه از تشکیل مردمی‌ترین نهاد انقلابی به فرمان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) می‌گذرد و در این سال‌ها بسیج در همه عرصه‌ها اقتدار و پویایی خود را به زیباترین و مؤثرترین شکل به منصه ظهور رسانده است.

وی با بیان این که بسیج در دوران دفاع مقدس شجره طیبه‌ای راست‌قامت از ایثار و شهادت بود و بعد‌ها نیز در تمام برهه‌ها کارکرد دفاعی خود را به اثبات رساند و حتی در عرصه های گوناگون نیز مدافع ارزش ها و حریم انقلاب اسلامی بوده است، خاطرنشان کرد: بسیج مجموعه‌ای منحصر به‌فرد در جهان است که هر کجا و در هر زمانی توانسته است نقش‌آفرینی خود را به‌عنوان پیشتاز حرکت‌های اثرگذار دفاعی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و دینی به نحوی شایسته نشان دهد.

دکتر موسوی عنوان داشت: تجربه بسیج در عرصه سازندگی، خدمت رسانی به مناطق محروم و حرکت های جهادی نیز به اثبات رسیده و پرچمداری آن را در این عرصه ها شاهدیم و بدنه میلیونی این نهاد مقدس نمادی از جلوه های ایستادگی و توانمندی است.

سیدرضا موسوی در پایان با اشاره به این روزها که با بلند شدن فریاد عدالت طلبی از هر کوی و برزنی در اغلب کشورهای دنیا و در دفاع از ملت مظلوم فلسطین، اهمیت و تأثیرگذاری آن بیش از همیشه احساس می شود، سالروز تشکیل این نهاد ارزشمند را به تمامی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان عزیز دانشگاه و دانشجویان عزیز و اساتید بسیجی  و انقلابی را تبریک گفت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول