اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

حسینی: والیبال پیشرفت کرد، چون ثبات مدیریت داشت

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: والیبال در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی کرده که دلیلش هم ثبات مدیریت است.

حسینی: والیبال پیشرفت کرد، چون ثبات مدیریت داشت

مجتبی ذکی‌زاده - به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیدامیر حسینی درمورد پروسه برگزاری انتخابات و اختلاف بین وزارت ورزش و فدراسیون والیبال اظهار داشت: والیبال فعلاً اوضاع خوبی ندارد و می‌توان گفت که مریض شده است. احساس می‌کنم که وزارت ورزش یا ارگانی که مسئول این کار است باید به کارنامه چندین ساله فدراسیون والیبال نگاه کند و سپس تصمیم‌گیری شود.

وی ادامه داد: باید دید که در چند سال اخیر خواسته‌های وزارت ورزش در فدراسیون والیبال اجرا شده است یا خیر. من فدراسیون والیبال را 100درصد موفق می‌دانم و بین تمام رشته‌های تیمی هم فکر می‌کنم والیبال موفق ترین فدراسیون بود و تنها دلیلش هم ثبات مدیریت بود. فکر می‌کنم حدود 16 سال مرحوم یزدانی‌خرم رئیس فدراسیون والیبال بود و الان هم سال‌هاست که داورزنی ریاست را برعهده دارد و پیشرفت والیبال را به راحتی می‌توان دید.

پاسور پیشین تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: من از سال 1370 در اردوهای تیم ملی بودم و پیشرفت والیبال را با چشمان خودم دیدم. زمانی ما با کمترین امکانات به اردوهای تیم ملی می‌رفتیم و شاید در سال یک سفر خارجی می‌رفتیم، اما حالا اردوهای تدارکاتی و مدیریت چندین تیم ملی و برگزاری مسابقات متعدد و... کمک کرده که والیبال رشد کند. هر بازیکن در سال حداقل 15 بازی ملی در سال انجام می‌دهد و اینکارها هزینه سنگینی دارد و باید بپذیریم که ساختن چنین چیزی سخت است که فدراسیون والیبال به خوبی از پس آن برآمده است. فدراسیون والیبال هر سال طبق برنامه پیش رفته است و مسابقات در تمام رده‌ها به صورت منظم برگزار می‌شود.

پایان پیام/ ت 619

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول