اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

مقام سعودی: هر کاری کردیم مسی قانع نشد

مسؤول نقل و انتقالات لیگ عربستان از تلاش بی نتیجه برای جذب قهرمان جام جهانی صحبت کرد.

مقام سعودی: هر کاری کردیم مسی قانع نشد

به گزارش خبرگزاری فارس، سعد الذیذ مسؤول نقل و انتقالات لیگ عربستان از روز گذشته درباره جذب فوتبالیست های سرشناس دنیا مثل رونالدو، نیمار و بنزما صحبت کرد و جزئیاتی از انتقال این فوتبالیست ها فاش کرد که سوژه رسانه ها شد.

این مقام سعودی ابتدا درباره پرونده سنگین انتقال رونالدو به لیگ عربستان صحبت کرد و مدعی شد که النصر ریالی برای جذب این بازیکن بزرگ هزینه نکرده و تمام هزینه ها از سوی صندوق سرمایه گذاری عربستان پرداخت.

مسؤول نقل و انتقالات فوتبال عربستان در جدیدترین اظهاراتش درباره ناکامی باشگاه الهلال و صندوق سرمایه گذاری از جذب لیونل مسی اسطوره آرژانتینی صحبت کرد.

این مقام سعودی، گفت: ما به عنوان نماینده صندوق سرمایه گذاری در تابستان گذشته دوبار به صورت جدی با لیونل مسی و پدرش وارد مذاکره شدیم و هر چه در توان داشتیم برای انتقال این بازیکن بزرگ به لیگ کردیم.

وی افزود: در ابتدا مذاکرات مثبت بود ولی با ورود اینتر میامی آمریکا به این رقابت همه چیز تغییر کرد و هر کاری کردیم ولی مسی قانع نشد تا به الهلال بیاید.

مسی تابستان گذشته راهی اینتر میامی آمریکا شد. الهلال پیشنهاد 500 میلیون دلاری به مسی داد ولی فایده نداشت و این بازیکن حاضر نشد به لیگ عربستان بیاید.

پایان پیام/ ت 616

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول