اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بهترین نقش مدیران در مشارکت انتخابات، خدمت به مردم است

سرپرست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت چهار راهبرد مقام معظم رهبری برای اجرایی شدن انتخابات پیش‌رو است.

بهترین نقش مدیران در مشارکت انتخابات، خدمت به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، قاسم عزیززاده‌گرجی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری چالوس با بیان اینکه هر چه مسوولیت بالاتر، مطمئنا وظیفه سنگین‌تر می‌شود اظهار کرد: فلسفه وجودی حکومت دینی در راستای گسترش عدالت اجتماعی و پذیرش مسوولیت، خدمت به مردم است.

وی افزود: بدون تردید خدمت به بندگان خدا بر اساس آموزه‌های دینی، یک ارزش اسلامی و اخلاقی است.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران به فرموده پیامبر مبنی بر اینکه اگر کسی می‌خواهد رئیس‌تر باشد باید خدمت بیشتری کند اشاره کرد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری خدمت در نظام جمهوری اسلامی افتخار دارد زیرا خدمتی در جهت رضای خدا و خدمت به مردم و استحکام بخشدین به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

گرجی ضمن بیان اینکه گفتمان اصلی دولت سیزدهم حضور موثر و مستمر رئیس جمهور در روزهای رسمی، غیر رسمی است، بیان کرد: در حوادث‌های بوجود آمده مسوولان دولت سیزدهم در کنار مردم هستند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران خدمت صادقانه و بی منت را وظیفه مسوولان دانست و اظهار کرد: واژه ارباب رجوع در مقابل یقینا به معنای جایگاه نوکری مسوولان است.

گرجی ضمن بیان اینکه واژه بسیج یک فرهنگ و تفکر است بیان کرد: مسائل و مشکلات مردم با اقدامات‌ عادی حل نخواهد شد، به شدت نیاز به مدیران با تفکر بسیجی و روحیه انقلابی و اقدام جهادی پای کار باشند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در ادامه به متفاوت بودن انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: چهار راهبرد رهبر معظم انقلاب اسلامی رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت است و تمام دستگاه‌ها برای اجرای شدن این راهبردها طراحی و بررسی لازم داشته باشند.

وی افزود:مدیران ما در نظام جمهوری اسلامی باید سعه صدر داشته باشند و روحیه انقلابی، تفکر بسیجی و اقدامات جهادی از شاخصه‌ها انتخاب مدیر خوب است.

به گزارش فارس، محمد شریفی طی حکمی به عنوان سرپرست فرمانداری چالوس منصوب و از تلاش‌های رستم زرودی تقدیر شد.

پایان پیام/۸۶۰۶۱/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول