اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حمله هوایی به بزرگراه ابوغریب در غرب بغداد

بزرگراه «ابوغریب» واقع در غرب بغداد، بامداد امروز مورد حمله هوایی قرار گرفت؛ منابع محلی گزارش دادند که پهپادی آمریکایی با هدف شناسایی، در اطراف محل حادثه به پرواز درآمده است.

حمله هوایی به بزرگراه ابوغریب در غرب بغداد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های عراقی بامداد امروز سه‌شنبه، ۲۱ نوامبر از حمله هوایی به بزرگراه «ابوغریب» واقع در غرب بغداد خبر داده و اعلام کردند که شعله‌هایی از دود و آتش، در اطراف محل حادثه دیده می‌شود.

طبق گزارش «صابرین نیوز»، یک پهپاد آمریکایی با هدف شناسایی و انجام عملیات نظامی در آسمان منطقه ابوغریب به ویژه بزرگراه ابوغریب و مناطق استان الانبار به پرواز درآمده است.

 

 

این پایگاه خبری عراقی در ادامه گزارشش اعلام کرد که نیروهای نظامی و آمبولانس به محل حادثه اعزام شده‌اند ولی تاکنون منبع این حمله و اهداف آن مشخص نشده است.

پایگاه خبری «شفق نیوز» در گزارشی و به نقل یک منبع امنیتی، اعلام کرد که پهپادی ناشناس، یک خودروی متعلق به گردان‌های حزب‌الله عراق را در نزدیکی منطقه ابوغریب، در غرب بغداد هدف قرار داد.

این منبع امنیتی ادامه داد: قبل از هدف قرار گرفتن این خودرو توسط پهپاد، راننده از آن خارج شده و حمله، بدون تلفات جانی، فقط خسارت مادی داشت.

از زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوارغزه در واکنش به عملیات «طوفان الاقصی» که توسط مقاومت اسلامی «حماس» علیه اشغالگران آغاز شد، گردان‌های مقاومت عراق در حمایت از مردم فلسطین، پایگاه‌های آمریکایی در خاک این کشور را مورد هدف قرار می‌دهند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول