اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

واژگونی پراید در اتوبان قم - تهران ۳ کشته بر جا گذاشت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ سه نفر در پی واژگونی و آتش گرفتن خودروی پراید در محدوده عوارض اتوبان قم - تهران خبرداد.

واژگونی پراید در اتوبان قم - تهران ۳ کشته بر جا گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اظهار کرد: در ساعت ساعت ۵:۴۷ صبح امروز یک مورد حادثه واژگونی خودروی سواری و آتش گرفتن آن به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۵۰ را به محل حادثه واقع در جنوب به شمال اتوبان قم - تهران، نرسیده به عوارضی، تیر برق شماره ۲۱ اعزام کرد. 

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که یکدستگاه سواری پراید با سه سرنشین شامل دو مرد و یک زن در حال حرکت در مسیر جنوب به شمال بزرگراه قم - تهران بوده که ناگهان از مسیر خود منحرف شده و با بلوک‌های سیمانی حاشیه مسیر برخورد کرده است. پس از آن این خودرو واژگون شده و درحالی که سه سرنشین درون آن گرفتار بودند، شعله ور شده است.

 

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان به سرعت عملیات اطفاء حریق را آغاز کرده و حتی از سوی دیگر اتوبان خود را به محل رساندند، گفت: آتش‌ خیلی زود خاموش شده و افراد محبوس در میان شعله‌های آتش از درون کابین خودرو خارج و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند که متاسفانه مرگ هر سه نفر به دلیل شدت جراحات وارده تایید و اعلام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: با اطفاء کامل حریق، خودرو به محل امنی در حاشیه مسیر منتقل شد، اجساد به پزشکی قانونی منتقل شدند و محل نیز برای بررسی علت حادثه به عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی تحویل داده شد. آتش‌نشانان نیز در ساعت ۶:۳۶ به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند.

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول