اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

تعیین نماینده سمن‌ها در شوراى توسعه و حمایت

مدیرکل امور اجتماعى و فرهنگى استاندارى البرز از برگزارى دومین دوره انتخابات تعیین نماینده سمن‌ها در شوراى توسعه و حمایت از تشکل‌هاى مردم نهاد استاندارى البرز خبر داد.

تعیین نماینده سمن‌ها در شوراى توسعه و حمایت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمد جواد کاظمینی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز، در حاشیه برگزاری انتخابات دومین دوره انتخابات تعیین نماینده سمن‌ها در شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد استانداری البرز که دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ برگزار شد، گفت: فعالیت هدفمند سازمان‌های مردم نهاد تاثیرگذاری بسیاری در رشد و توسعه اجتماعی جامعه خواهد داشت. 

وی ادامه داد: کمک به توانمندسازی تشکل‌های نیمه فعال برای هم افزایی و شناسایی مجموعه‌های مردمی که بدون شناسنامه در حال فعالیت هستند باید به صورت جدى در برنامه‌هاى نمایندگان تشکل‌ها باشد.

گفتنى است ضمن تشریح فرآیند انتخابات و با حضور هیأت اجرایی و هیأت نظارت، از بین پنج نفر کاندید نمایندگی،دونفر عضو اصلی و یک نفر علی البدل بعنوان نماینده سمن‌ها انتخاب شدند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول