اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

برف و کولاک در راه تهران

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران از صدور هشدار نارنجی در پایتخت خبر داد و گفت: برف و یخبندان در ارتفاعات شمال و باد و باران در مناطق مرکزی و جنوبی شهر پیش‌بینی می‌شود.

برف و کولاک در راه تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، سعید بشیری معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران اظهار کرد: از عصر امروز تا چهارشنبه در مناطق شمالی تهران از جمله ارتفاعات وردیج و واریش و امام زاده داود (ع)، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید گاهی خیلی شدید، کاهش محسوس دما، در مناطق مستعد بارش تگرگ، مناطق سردسیر و ارتفاعات مه، بارش برف، کولاک، اختلال در تردد در جاده‌های کوهستانی، امکان سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها، آب‌گرفتگی و یخ زدگی معابر، خطر صاعقه، خسارت به محصولات کشاورزی پیش بینی شده است.

وی افزود: علاوه بر ارتفاعات وردیج و واریش و امام زاده داود (ع)، در مناطق جنوبی تهران در بازه‌های زمانی مختلف بارش باران پیش بینی شده که کاهش شدید دما بویژه در روز چهارشنبه و همچنین باد شدید و خیلی شدید هم پیش بینی شده است لذا از شهروندان تهرانی درخواست می‌شود با توجه به اختلال تردد در جاده‌های کوهستان و نقاط سرد سیر از اتراق کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها از جمله رودخانه‌های پهنه شمالی تهران و رودخانه کن و همچنین از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران با تاکید بر ضرورت حفظ آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امداد رسان، به شهروندان تهرانی توصیه کرد: ضمن اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، در فعالیت‌های عمرانی احتیاط کافی را داشته باشند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول