اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جهاد اسلامی: بمباران بیمارستان اندونزیایی جنایتی وحشیانه است

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین بمباران بیمارستان اندونزیایی را جنایتی وحشیانه و قتل عام فجیع خواند.

جهاد اسلامی: بمباران بیمارستان اندونزیایی جنایتی وحشیانه است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «مصعب البریم» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که بمباران بیمارستان اندونزیایی یک جنایت وحشیانه و قتل‌عام فجیع علیه این بیمارستان، کادر آن و تمامی بیماران، زخمی‌ها و پناهندگان به این بیمارستان است. 

وزارت بهداشت نوار غزه امروز دوشنبه در بیانیه‌ای از شهادت ۱۲ فلسطینی در پی حمله به بیمارستان اندونزیایی خبر داد و گفت که ده‌ها فلسطینی نیز به دنبال این حمله مجروح شده‌اند.

البریم گفت که این جنایت در ادامه تجاوزات ارتش رژیم صهیونیستی و نقض حقوق بشر توسط این رژیم است که با حمایت و پشتیبانی کامل دولت آمریکا صورت می‌گیرد. 

بنابر گزارش شبکه «فلسطین الیوم»، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی همچنین گفت که هدف از این جنایت و کشتارهای رژیم اشغالگر، پایان دادن به هر گونه وجود فلسطینیان در شمال غزه با هدف اشغال این منطقه است. 

وی تأکید کرد: «ما به دفاع از ملت و سرزمین خود پایبند هستیم و مقاومت در برابر این تروریسم و تجاوزات آن امری واجب و ضروری است و هیچ راهی برای توقف تجاوزات اسرائیل وجود ندارد مگر پایداری، وحدت و تداوم مقاومت». 

پایان پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول