اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

فارس من| ساخت مرکز هنری و فرهنگی سه‌طبقه در محل سینما انقلاب رشت

سرمایه‌گذار حوزه سینما و تئاتر از ساخت یک مرکز فرهنگی مدرن در محل سینما انقلاب رشت خبر داد و گفت: در محل سینما انقلاب در پیاده‌راه فرهنگی رشت، یک سالن سه طبقه شامل سه سالن سینما و تئاتر با ظرفیت مجموع ۷۰۰ نفر و در طبقه همکف یک کافه گالری و کتابخانه به بهره‌برداری می‌رسد.

فارس من| ساخت مرکز هنری و فرهنگی سه‌طبقه در محل سینما انقلاب رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سامانه «فارس من» خبرگزاری فارس، سامانه‌ای برای ثبت و پیگیری مطالبات مردمی است که طی سال‌های اخیر راه‌اندازی شده و خادمان رسانه‌ای مردم در آن متعهد شده‌اند تا در سریع‌ترین زمان موضوع ثبت‌شده مردم را پیگیری و به اطلاع آن‌ها برسانند.

اخیراً مطالبه‌ای با عنوان «علت تخریب سینمای قدیمی رشت بررسی شود» در سامانه فارس من ثبت شد که در آن مطالبه‌گر مطرح کرده بود: «سینمای انقلاب رشت یکی از قدیمی ترین سینماهای موجود در گیلان است. گفته می‌شود اکنون چند روزی است که تخریب شده و دلیل این اتفاق مشخص نیست.»

در همین خصوص علی سرتیپی، سرمایه‌گذار حوزه سینما و تئاتر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، با اشاره به قدیمی بودن سالن‌های سینما در شهر رشت اظهار کرد: متأسفانه سالن‌های سینمای موجود در گیلان و رشت بسیار قدیمی بوده و حتی صندلی‌ و زیرساخت‌های سینما سیپدرود رشت مربوط به قبل از انقلاب است.

سرمایه‌گذار حوزه سینما و تئاتر، از ساخت یک مرکز فرهنگی مدرن در محل سینما انقلاب رشت خبر داد و گفت: وجود سالن‌های سینمای مدرن و بروز یکی از نیازهای مردم رشت است و به همین دلیل در محل سینما انقلاب در پیاده‌راه فرهنگی رشت، یک سالن سه طبقه شامل سه سالن سینما و تئاتر با ظرفیت مجموع ۷۰۰ نفر و در طبقه همکف نیز یک کافه گالری و کتابخانه به بهره‌برداری می‌رسد.

سرتیپی با تأکید بر لزوم اهتمام و حمایت مسؤولان به ساخت این مجموعه فرهنگی هنری، بیان کرد: بعد از ۶ سال تلاش، مجوز ساخت این مجموعه گرفته شده لذا هیچگونه کمک مالی و اعتباری از مسؤولان استانی و شهرستانی نداشته و تنها درخواست من تسریع در روند ساخت این مجموعه است.

وی با اشاره به زمان بهره‌برداری از مجتمع فرهنگی هنری رشت، گفت: این مجموعه تا ۲ سال آینده به بهترین نحو ممکن‌ به بهره‌برداری رسیده و هیچگونه پاساژی در آن مجموعه احداث نمی‌شود.

پایان پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول