اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

آموزش در روز بدون کیف تعطیل نیست

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: در روز بدون کیف آموزش تعطیل نیست؛ بلکه در واقع تلاش می‌شود با برنامه‌های خلاق و مدرسه محور برای دانش آموزان، مهارت‌های مختلف تقویت شود.

آموزش در روز بدون کیف تعطیل نیست

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، امروز در برنامه شهر آفتاب رادیو تهران، اظهار کرد: یک روز پر از شادی و نشاط با اجرای «طرح یک روز بدون کیف» در مدارس ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران رقم خواهد خورد.

وی ادامه داد: بعد از خانواده، مدرسه مهم‌ترین جامعه‌ای است که دانش‌آموزان بیشترین زمان را در آنجا می‌گذرانند، پس شرایط مدرسه باید با روند رشد جسمانی و روانی دانش‌آموزان همسو باشد و در مدرسه جنبش و تحرک و تعامل با محیط برای بچه‌ها فراهم شود. 

کریمیان با بیان اینکه «طرح روز بدون کیف» در تمام مدارس ابتدایی مناطق نوزده گانه شهر تهران در روز سه شنبه ۳۰ آبان اجرا می‌شود، افزود: در روز بدون کیف آموزش تعطیل نیست؛ بلکه در واقع تلاش می‌شود با برنامه‌های خلاق و مدرسه محور برای دانش آموزان مهارت‌های مختلف از قبیل خیرخواهی، روحیه کار گروهی، صلح جویی، مهرورزی، درک متقابل و از این دست ویژگی‌ها برای بچه ها در محیط مدرسه تقویت شود. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول