اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تجلیل از پرستاران در جزیره هرمز

در مراسمی از پرستاران درمانگاه هرمز به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) تجلیل و قدردانی شد.

تجلیل از پرستاران در جزیره هرمز

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام جعفر رستا خیز امام جمعه جزیره هرمز امروز با حضور در مرکز بهداشت و درمانگاه جزیره هرمز ضمن تبریک روز پرستار گفت: روز پرستار، فرصت مغتنمی برای تکریم و تجلیل از تلاش‌های مجاهدت‌گونه مدافعان سلامت و تقدیر از خدمات ارزنده و شبانه‌روزی فعالان عرصه سلامت که همواره با از خودگذشتگی، سلامتی را به مردم ارزانی داشته‌اند و به امر ارتقای سلامت و بهداشت در جامعه اهتمام می‌ورزند.

امام جمعه هرمز بیان کرد: اگر نگاهی به زندگی این بانوی بزرگ اسلام شود، ایشان از دوران جوانی تا وقایع سختی که در کربلا و پس از آن رخ داد همیشه مانند پرستار از خانواده خود مراقبت کردند و نامگذاری این روز به نام پرستار ارزش نهادن به جایگاه پرستاران در جامعه است.

وی پرستاری را شغلی پر استرس و پر مشغله ای دانست که در مراقبت از بیماران با انواع بیماری ها مواجه می شوند و افزود: این حرفه صبر و تحمل بسیاری را می طلبد تا بتواند انتظارات بیماران را برآورده کنند.

سرهنگ حجت الله سالاری فرمانده سپاه سید الشهداء هرمز  نیز در این مراسم با تبریک روز پرستار و میلاد حضرت زینب کبری(س) افزود: روز پرستار، روز توجه به خدمات گران‌بها و ارزشمند این قشر و تلاشگران عرصه سلامت است که با حوصله، صبر و مقاومت زیاد و ظرافت هنری در سخت‌ترین شرایط نیز به درمان بیماران می‌پردازند.

وی گفت: کار سخت، تعهد و صمیمیت، انسان را می‌سازد و این سه اصل در کار پرستاران جلوه گر است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول