اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مشکل ترافیکی خاصی در سطح معابر کرمانشاه وجود ندارد

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: با توجه به ریزش نزولات جوی در سطح معابر شهر کرمانشاه، مشکل خاص ترافیکی گزارش نشده است.

مشکل ترافیکی خاصی در سطح معابر کرمانشاه وجود ندارد

محمدرضا خشنودی، رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: در حال حاضر با بارش نزولات آسمانی در سطح استان و شهر کرمانشاه، مقداری بر سرعت تردد وسایل نقلیه تأثیر گذاشته اما تا به این ساعت با رعایت رانندگان، تصادف خاصی در معابر درون شهری گزارش نشده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در ساعات اوج ترافیک هستیم و در برخی از معابر از جمله میدان آزادی، ترافیک نیمه سنگینی را شاهد هستیم و در بزرگراه‌های غربی و شرقی کرمانشاه نیز ترافیک نیمه سنگین، اما روان است و در طول بلوار شهید بهشتی هم مشکل ترافیک خاصی گزارش نشده است.

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: آرام آرام به ساعات پایان کار ادارات و بار برگشت به شهرک‌های حومه و حاشیه‌ای نزدیک خواهیم شد که توصیه می‌شود رانندگان با رعایت کامل قوانین و مقررات ترافیکی از وقوع تصادفات پیشگیری کنند.

وی با تأکید به توجه به جلو با توجه به شرایط جوی امروز، گفت: در این شرایط سرعت مجاز ملاک نیست و رانندگان حتما باید رعت مطمئنه را رعایت کنند.

خشنودی ادامه داد: توجه به سلامت وسایل نقلیه از جمله کارآیی برف‌پاکن‌ها، منبع شیشه‌شور، بخاری خودرو، سیستم ترمز و حتی توجه به آج لاستیک در این شرایط بسیار ضروری و مهم است.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول