اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مصدومیت ۱۴ نفر با واژگونی مینی‌بوس در محور نهاوند _ فیروزان

رئیس اورژانس ۱۱۵ و مدیر حوادث استان همدان گفت: به دنبال واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در محور نهاوند فیروزان ۱۴ نفر مصدوم شدند.

مصدومیت ۱۴ نفر با واژگونی مینی‌بوس در محور نهاوند _ فیروزان

محمدرضا شکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: ساعت ۱۹:۳۶ به دنبال گزارش حادثه ترافیکی واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در محور نهاوند به فیروزان چهار دستگاه اورژانس شهرستان نهاوند به محل فوریت اعزام شدند. 

وی گفت: در این حادثه ۱۴ نفر مصدوم شدند که بعد از انجام اقدامات درمانی توسط کارشناسان اورژانس با چهار دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه آمبولانس جمعیت هلال احمر به بیمارستان شهید علیمرادیان اعزام شدند.

رئیس اورژانس ۱۱۵ و مدیر حوادث استان همدان خاطرنشان کرد: در حادثه دیگر در ساعت ۱۳:۵۰ بخ دنبال واژگونی سواری سمند در آزادراه همدان _ساوه هشت نفر مصدوم شدند که توسط کارشناسان اورژانس شهرستان فامنین به بیمارستان امام حسن(ع) اعزام شدند.
 
وی بیان کرد: در حادثه دیگری ساعت ۱۶:۳۰ واژگونی یک دستگاه سواری پراید در محور همدان_ بیجار هفت نفر مصدوم بر جا گذاشت که بعد از انجام اقدامات درمانی توسط کارشناسان اورژانس کبودراهنگ به بیمارستان بعثت اعزام شدند.

پایان پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول