اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

برنامه‌های هفته بسیج در لرستان اعلام شد

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به برگزاری ۷۸۸ برنامه در هفته بسیج، گفت: ۳۲ برنامه محوری و استانی، ۱۴۸ برنامه در سطح اقشار و معاونت سپاه و ۶۰۸ برنامه در سطح نواحی و شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

برنامه‌های هفته بسیج در لرستان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سرهنگ محمد محمودوند پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، با اشاره به اینکه ستاد بزرگداشت بسیج مستضعفین امسال در یک قواره جدید متشکل از یازده قرارگاه و شش کارگروه شکل گرفت، اظهار کرد: هدف از تشکیل قرارگاه‌ها سطح بندی و برنامه ریزی خوب و هدف از تشکیل کارگروه‌ها محتوی سازی خوب است.

وی بیان کرد: ستاد بزرگداشت با هدف اعتلای بسیج و بیان همه خدمات بسیج در جهاد تبیین، خدمت رسانی و امید آفرینی است.

به گفته معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان برای برنامه‌های هفته بسیج ۷۸۸ تدوین شده است.

محمودوند گفت: برنامه‌های هفته بسیج از دوشنبه ۲۹ آبان تا یکشنبه ۵ آذرماه با شعار محوری «بسیج امید ملت ایران» برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: ۳۲ برنامه محوری و استانی، ۱۴۸ برنامه در سطح اقشار و معاونت سپاه و ۶۰۸ برنامه در سطح نواحی و شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

پاسداشت و تکریم شهدا و ایثارگران، تجلیل از بسیج و بسیجیان موفق، برگزاری یادواره شهدا، سرکشی از خانواده شهدا، غبار روبی قبور شهدا، برگزاری نشست‌های بصیرتی و همایش دو هزار نفری عشایر استان در دفاع از غزه بخشی از برنامه‌های هفته بسیج است که معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان مطرح کرد.

محمودوند گفت: در حوزه محرومیت زدایی افتتاح پروژه‌های اقتصادی مقاومتی در هفته بسیج را هم داریم.

وی افتتاح مراکز مشاوره کوهدشت و دورود، برگزاری جشن آزادی ۲۰ زندانی غیر عمد، توزیع بسته‌های معیشتی و مومنانه و توزیع جهیزیه، افتتاح پایگاه مقاومت و برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان افزود: اجتماع دختران حاج قاسم، برگزاری شب شعر با عنوان طوفان واژه‌ها و تجلیل از ۱۰ نفر از قهرمانان مسابقات جهانی و مدال آوران استان که قرار است مدال‌های خود را به مردم غزه تقدیم کنند، بخش دیگری از برنامه‌های هفته بسیج است.

محمودوند همایش اقتدار بسیجیان در سوم آذر با حضور سخنران کشوری و رزمایش سراسری گشت‌های اطلاعاتی و عملیاتی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج مطرح کرد.

وی گفت: اردوی راهیان نور و پیشرفت برای ۱۵ هزار نفر پیش بینی شده است که تا بهمن ماه ادامه دارد.

 پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول